Wpis z mikrobloga

#muzyka #halblaine #60s #70s #klasykmuzyczny #ciekawostkimuzyczne #winyl #lifelikejukebox
11 marca 2019 r. w Palm Desert (Kalifornia) zmarł Hal Blaine - perkusista i muzyk studyjny, który współpracował m.in. z Frankiem Sinatrą, The Beach Boys, Johnem Lennonem, Simonem & Garfunkelem oraz Elvisem Presleyem. Wziął udział w nagraniu ok. 6000 singli, w tym czterdziestu, które dotarły do pierwszego miejsca w USA. Wśród nich są takie utwory jak: "I Get Around" – The Beach Boys (1964 r.), "Everybody Loves Somebody" – Dean Martin (1964 r.), "Mr Tambourine Man" – The Byrds (1965 r.), "I Got You Babe" - Sonny & Cher (1965 r.), "These Boots Are Made for Walkin'" – Nancy Sinatra (1966 r.), "Monday, Monday" – The Mamas & the Papas (1966 r.), "Strangers in the Night" – Frank Sinatra (1966 r.), "Good Vibrations" – The Beach Boys (1966 r.), "Somethin' Stupid" – Frank & Nancy Sinatra (1967 r.), "Mrs. Robinson" – Simon & Garfunkel (1968 r.), "Aquarius/Let the Sunshine In" – The 5th Dimension (1969 r.), "Bridge Over Troubled Water" – Simon & Garfunkel (1970 r.), "(They Long to Be) Close to You" – The Carpenters (1970 r.), "Indian Reservation" – The Raiders (1971 r.), "Theme from Mahogany (Do You Know Where You're Going To)" – Diana Ross (1976 r.).
The Carpenters - "(They Long to Be) Close to You"
Lifelike - #muzyka #halblaine #60s #70s #klasykmuzyczny #ciekawostkimuzyczne #winyl #...
  • Odpowiedz