Wpis z mikrobloga

mBank już totalnie odleciał. dzwonią do mnie i każą mi przez telefon podawać dane autoryzacyjne w celu odbycia rozmowy na temat usług ( ͡º ͜ʖ͡º)

jak w ogóle bank może wpaść na pomysł żeby przyzwyczajać ludzi do podawania informacji wrażliwych przez telefon osobie, co do której nie mamy pewności skąd dzwoni. bo przecież nie mam gwarancji że telefon jest z mojego banku
"proszę pana to jest ustalane odgórnie "

im szybciej się wypiszecie z tego banku tym lepiej

p.s. wiem że to jest autentyczny mBank ponieważ najpierw poproszono mnie o zalogowanie się do aplikacji w celu weryfikacji autentyczności rozmowy ale ponieważ jadę samochodem nie mogłem tego zrobić i wtedy poproszę do mnie o podanie peselu i odpowiedzi na parę pytań które mają ustalić moją tożsamość. po prostu komedia łamiąca wszelkie standardy bezpieczeństwa

#mbank #bankowosc #finanse #niebezpiecznik #zaufanatrzeciastrona
  • 10
  • Odpowiedz
@PotwornyKogut: do mnie też raz z Santandera dzwonili, chłop mnie zaczął wypytywać o dane, i mu mówię, że nie podam, bo nie wiem czy to nie dbam. Aż się zdziwił i rozłączył.

Jak będę coś od nich chciał, to zadzwonię.
  • Odpowiedz
  • 0
@Wiskoler_double No wiem ale babka pyta najpierw czy może pan się zalogować do aplikacji bankowej i teraz nieświadomy użytkownik mówi że akurat nie może chociażby dlatego że nie umie tego zrobić jednocześnie rozmawiając przez telefon (bo jest na przykład starszą osobą)... i wtedy każą podawać dane wrażliwe
  • Odpowiedz
  • 3
@gappaz czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? to był mBank ponieważ najpierw poprosili o to żebym zajrzał do aplikacji. ale w momencie gdy powiedziałem że nie mogę to chcieli żebym podał dane do autoryzacji.
i teraz wyobraź sobie że dzwonią do starszej osoby która nie ogarnia jednoczesnego rozmawiania przez telefon i zaglądania do apki. taka osoba mówi że nie może i wtedy każą podawać dane. i w ten sposób przyzwyczajają ludzi do
  • Odpowiedz