Dosyć dziwna sprawa, od kiedy weszło E10 jestem w zasadzie przekonany, że samochód pracuje na nim lepiej niż na E5 a zarówno jedno jak i drugie pakowałem V-Power Shellowskie. Nowy silnik, bo 2022 rocznik.
Możliwe, że faktycznie silnik lepiej chodzi na E10 bo był być może pod takie paliwo projektowany? Czy po prostu jakaś lepsza partia paliwa się trafiła?
@Khaine: na naklejce nie ma, ale w dystrybutorze nadal może być - na początku roku czytałem na wykopie wypowiedź pracownika Shella, który stwierdził, że jeszcze przez kilka tygodni będą mieli na stacji paliwo ze "starych zapasów", póki w centrum dystrybucyjnym nie opróżnią zbiorników.
@Khaine: koledze raczej chodziło o to że niekoniecznie zalałeś e10 nawet jak na dystrybutorze tak pisało. Przecież nikt nie wylał do rzeki tego całego zapasu e5, który mieli
na naklejce nie ma, ale w dystrybutorze nadal może być - na początku roku czytałem na wykopie wypowiedź pracownika Shella, który stwierdził, że jeszcze przez kilka tygodni będą mieli na stacji paliwo ze "starych zapasów", póki w centrum dystrybucyjnym nie opróżnią zbiorników.
@gomjeden: No ale ja tankowałem dosłownie wczoraj.
Dosyć dziwna sprawa, od kiedy weszło E10 jestem w zasadzie przekonany, że samochód pracuje na nim lepiej niż na E5 a zarówno jedno jak i drugie pakowałem V-Power Shellowskie. Nowy silnik, bo 2022 rocznik.
Możliwe, że faktycznie silnik lepiej chodzi na E10 bo był być może pod takie paliwo projektowany? Czy po prostu jakaś lepsza partia paliwa się trafiła?
@gomjeden: Nie ma E5, to już drugi bak E10.
@Khaine: na naklejce nie ma, ale w dystrybutorze nadal może być - na początku roku czytałem na wykopie wypowiedź pracownika Shella, który stwierdził, że jeszcze przez kilka tygodni będą mieli na stacji paliwo ze "starych zapasów", póki w centrum dystrybucyjnym nie opróżnią zbiorników.
@gomjeden: No ale ja tankowałem dosłownie wczoraj.