Wpis z mikrobloga

#warthunder Jeżeli ktoś się bawi w eventy i chce sobie szybko #!$%@?ć score do sprzedaży kuponu to najłatwiej/najszybciej wychodzi symka. Osobiście jestem "nowicjuszem" na tym trybie jeżeli chodzi o samoloty i za #!$%@? tego nie ogarniam co nie zmienia faktu że jeden przelot w 5 min daje 2k punktów w tabie i po zastosowaniu mnożników za symkę/tier wychodzi z 7k za 5-6 min lotu.

https://www.youtube.com/watch?v=_57gW3rS1GI

https://media.discordapp.net/attachments/1039289874869657776/1210992038464594020/image.png?ex=65ec9339&is=65da1e39&hm=a75e18d54a4193825a9ce29cb83e51408d051fc3ccc28c51cff37797a409a28b&=&format=webp&quality=lossless&width=1010&height=458

Generalnie gwiazdkę robi się na wyjebce w godzinkę nie mając zielonego pojęcia o grze na tym trybie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zaleca się "farmę" z kontem premium ponieważ zarobki na symce ssają #!$%@? i wychodzi się srogo na - ale dzięki KP na 0 + trochę expa
  • 5
@pewniecham: a czym dokładnie latasz, jaki loadout? bo w sumie spróbowałbym, teraz normalnie realistyki gram na topce i kilka godzin zajmuje to ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Pally: f111 #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°) generalnie im więcej rakiet tym szybciej i więcej. 456 hfarów czy jak to tam się zwie bez działka.

Dałem tam wyżej linka do toutoriala od jakiegoś typa i link do mapki jak patrzeć na te #!$%@? lotniska tam. Wydaje się trudne a w praktyce banalne w #!$%@?

Też grałem gwiazdkę przez pierwszy dzień normalnie ale kumpel zaczął to latać i
@pewniecham: I nie próbują Cię zestrzelić? To jakieś pokoje PVE czy coś w tym stylu? Też gram na symulacjach, ale niżej - bombowcami czy szturmowymi z wieżyczką. O tyle fajne, że ludzie najczęściej ot tak sobie podlatują i giną. Niemniej jednak wbicie gwiazdki te parę godzin trwa.
  • 0