Wpis z mikrobloga

@mp3-10: Cóż o tym hostingu wypowiedziałem się [tutaj](https://wykop.pl/wpis/70935907/rankingi-hostingowe-to-jest-#!$%@?-zloto-xd-https-r)

Ponieważ poruszony został ten temat, chcielibyśmy zapewnić, że przy obecnych ofertach dla klientów końcowych nasza sytuacja jest bardzo dobra. Dysponujemy własną infrastrukturą w datacenter IQ, a także samodzielnie zajmujemy się pełną administracją. Dzięki temu jesteśmy w stanie stworzyć atrakcyjną ofertę rynkową.


Najwidoczniej ich "infrastruktura" opiera się o 1 serwer XD
Najwidoczniej ich "infrastruktura" opiera się o 1 serwer XD

Tak, bo firma oferująca hosting za 4 zł /mc powinna mieć przecież całe DC. Przecież to jest budżetowa usługa, a że ludzie (klienci) oczekują górnolotnych opisów i oczekują cudów w tej cenie, to tylko i wyłącznie ich problem. Myślisz, że ktokolwiek kupiłby hosting gdyby napisali że "mamy jeden serwer i jednego pracownika, który się nim zajmuje"? Odpowiem, że: nie, choć w takich lub
@ty_to_chyba_lubisz: Nie mówię, że ma mieć całą serwerownie, ale przynajmniej panel klienta postawić na jakimś vpsie, żeby był dostępny w przypadku awarii i informować o awariach. W wątku, który zalinkowałem wyżej sam liczyłem po łebkach, że ten biznes się nie opłaca przy takich marżach.
@Beard: Takie mamy realia małego biznesu. Właściciel sklepiku osiedlowego to myślisz na jakich marżach jedzie, też często jest to np. 50 gr/produkt, gdzie jeszcze co 10 szt. mu się przeterminuje i pójdzie do śmieci. Nie jest łatwo szczególnie że państwo utrudnia prywaciarzowi życie na każdym kroku, ale ludzie próbują jakoś prowadzić te swoje biznesy. W przypadku tanich hostingów problem rozbija się między oczekiwaniami, a wydatkami. Ludzie często sami mają strony które
via Android
  • 1
@hostline taki pomysł - może postawicie na czymś zewnętrznym panel z monitoringiem i informacjami o awariach? Taki status page. Wtedy zamiast zawracać Wam tyłek, wchodzę patrzę down, z opisem "pracujemy" i wiem, że czas na kawę :)