Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich mam problem z bankiem Santander

W dniu 12.02. 2024 dokonywałem wpłaty w bankomacie wewnątrz oddziału banku.
Pieniądze które zostały umieszone w bankomacie /5000 nie zostały zaksięgowane na koncie a dokładnie
Kwota 3600 "znikła" bankomat wydał 1400 zł w banknotach po 100 zł , reszta kwoty wpłacana była w nominałach 50zł kwota nie został zaksięgowana 3600.
Mój bład polegał na tym iż omyłkowo umieściłem więcej banknotów niż 50 szt.
Reklamacja została odrazu zgłoszona pracownikowi banku.
Pracownik zapewnił mnie że pieniądze zostaną przeliczone przez firmę obsługująca bankomat "planet"
Pracownik zadzwonił na infolinię i tam została zgłoszona reklamacji.
W dniu 13.02.2024 został uzna reklamacja ' warunkowa" środki został zaksięgowane na kącie .
W dniu 15.02.2024 reklamacja została nie uznana bak obciążył mnie kwota 3600 zł
W dniu dzisiejszym 15.02.2024 zgłoszona została reklamacja w oddziale w którym dokonywałem wpłaty z prośbą o zabezpieczenia monitoringi .
Zostałem również poinformowany inaczej niż to miał miejsce w dniu 12.02.2024 że " tak to nie dział nikt nie liczy pieniędzy w bankomacie ", a na kamerach pewnie nic nie będzie widać.
Pytanie brzmi co mogę zrobić ?
#banki #bankowosc #santander #reklamacja
Kruchy222 - Witam wszystkich mam problem z bankiem Santander

W dniu 12.02. 2024  dok...

źródło: temp_file2176808270648941117

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • 0
@Kruchy222 hej, liczą pieniądze. To standard. Gorzej że Najwyraźniej po przeliczeniu nie znaleźli różnicy. Na Twoim miejscu zgłaszałbym sprawę na policję bo Tobie pewnie i tak nie udostępnią nagrania a może być tak że bankomat zwrócił resztę kasy, tylko ciebie już nie było przy bankomacie i ktoś ją zakosił.
  • Odpowiedz
  • 0
@Sztoja dziękuję za podpowiedź pojadę zgłosić sprawę na Policję . Raczej nie możliwe z drugiej strony żeby ktoś pobrał pieniądze bezpośrednio po mnie z bankomatu , bo bankomat znajduje się wewnątrz oddziału i to przy bankomacie dzwoniłem na infolinię a dokładnie dzwonił pracownik banku. Następnie po zgłoszeniu reklamacji dokonałem wpłaty 1400 czyli to co zwrócił bankomat z kwoty 5000
  • Odpowiedz
  • 0
@Sztoja niestety ale Policja nie może przyjąć zgłoszenia ponieważ obowiązuje mnie umowa z bankiem. Jedyna drogą to zgłoszenie sprawy do sądu cywilnego czyli pewnie za 2 lata odzyskam pieniądze . Super
  • Odpowiedz
@Kruchy222: Przerąbane, swego czasu jak dużo korzystałem z wpłatomatów to miałem takie sytuacje kilkukrotnie ale we wpłatomatach dawnego Multibanku wpłacając do mBanku a następnie w Euronetach. Jednakże zawsze miałem pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
  • Odpowiedz