Wpis z mikrobloga

Pytanko odnośnie reklamacji.
W moim przypadku monitor kupiony w #mediaexpert, zgłoszony na reklamację po około roku - monitor od początku miał wadę, mianowicie niezwykle czułe wejście na wtyczkę od zasilania. Wystarczyło lekko ruszyc monitorem i rozłączało zasilanie, najpierw to było na sekundę, ale teraz czasami trzeba było się męczyć 5-10 minut i kręcić wtyczką aby załapało. Po zakupie biurka regulowanego, monitor stał się niezdatny do użytku.
Reklamację zgłosiłem wieczorem 29.01, więc chyba termin 14 dni liczy się od następnego dnia, 30.01, 14 dni mija 13.02.2024. Problem jest taki, że kurier odebrał paczkę 2024-02-06, nie dostałem żadnej informacji co się dzieje, a dzisiaj dostałem powiadomienie, że jutro kurier będzie ponownie odebrac paczkę xD W panelu użytkownika mam status reklamacji jako "Zlecono odbiór towaru od Klienta". Więc albo się nie kapnęli, że monitor jest u nich, albo DPD zgubiło paczkę. Czy w takim przypadku, termin 14 dni nadal mija 13.02.2024? Czy jeśli napiszę, że w związku z brakiem odpowiedzi i jasnej deklaracji, że naprawiamy/wymieniamy/zwrot gotówki w ciągu 14 dni, mogę postawić warunek, że chce zwrot gotówki?

#kiciochpyta #sprzetkomputerowy
  • 3
  • Odpowiedz