Wpis z mikrobloga

Hej Mirki! Jestem raczej PC gostek jeżeli chodzi o gdy, ale mam zajawke na sprawdzenie sobie grania na konsolii. Chciałbym poznać Wasze doświadczenie związane z graniem na #konsole i tutaj pytanie – jaka jest różnica między #ps5 a #xbox tym najnowszym? I druga sprawa – napęd czy digital? Pytam, bo jestem totalnie zielony w tym, a obadałbym sobie przynajmniej jakieś flagowe tytuły gier. Potem zadecyduję czy jednak PC win czy konsola ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z góry dzięki za czas poświęcony na odpowiedź!
  • 17
  • Odpowiedz
I druga sprawa – napęd czy digital?


@Zaynep: Napęd i to nie ma nawet dyskusji. Nie jesteś na łasce sklepu cyfrowego, odnośnie dostępności gier i ich cen. A może nawet poczujesz zajawkę na kolekcjonowanie gier( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zaynep moim zdaniem lepiej zainwestować w Xbox series X, konsola na lata, masz napęd - gry czy filmy bray, poza tym gamę pass - Netflix z grami. Ja od lat nie kupuje gier tylko place za abonament i gram.
  • Odpowiedz
@zjadlbym_kebaba: z gejpasami czy plusami, i free2playami wersja digital ma jak najbardziej sens, nie pamiętam kiedy ostatni raz korzystałem z płytki fizycznej

@Zaynep jeśli nie interesują cię specjalnie te słynne exy na plejaka to porównaj ofertę subskrypcji i wybierz, tak naprawdę nie ma jakichś super różnic xD
  • Odpowiedz
@Zaynep: Jeśli nie masz parcia na exclusivy z PlayStation tylko będziesz grał w gry, które wychodzą na obie konsole to bierzesz Xboxa. W działaniu gier różnic większych nie zauważysz, ale Xbox ma parę rzeczy, których nie ma PS. Przykładowo:

Quick Resume - Szybkie wznawianie gry. Włączasz konsolę, odpalasz grę i startujesz w miejscu gdzie skończyłeś, bez wczytywania, bez ekranów startowych, menu itp.

Kompatybilność wsteczna - Masz grę z Xboxa 360? Wrzucasz
  • Odpowiedz
@Zaynep: Jak jesteś PCtowcem i chcesz konsole to oczywiście PS5, zamiast Xbox możesz kupić pada do PC i w sumie masz to samo.
  • Odpowiedz