Wpis z mikrobloga

  • 0
@1z100 Poczta prywatna też na admina :)

I co masz na myśli pisząc "po wielu próbach"? Dostałeś jakąś wiadomość z informacją, że dostarczenie się nie powiodło?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@mp107 Nie, nic nie dostałem. Wysłałem kilka wiadomości z maila, ktory był dodany w regule i nic się nie stało. Wiadomości zostały nie odczytane w skrzynce odbiorczej.
  • Odpowiedz
  • 0
@1z100 Nie odbieraj tego proszę, jak "czepianie się słówek", ale w kontekście wiadomości e-mail to, że nie zostały odczytane to nie znaczy, że nie dotarły na miejsce.

Jako nadawca wiadomości e-mail nie masz żadnej w 100% pewnej metody weryfikacji, że wiadomość dotarła na miejsce i że została odczytana - możesz polegać jedynie na dobrej wierze lub nieświadomości odbiorcy, że dostarczy Ci informację zwrotną w tym względzie. A może to zrobić poprzez wyrażenie
  • Odpowiedz
  • 0
@mp107: OK, problem był ze skrzynką odbiorczą, gdzie przesyłałem wiadomość. Ogólnie skrzynka była podpięta pod system ticketowy (#jira), i musiałem zaakceptować wiadomości z Precedence: bulk i Auto-Submitted w nagłówku. Najwyraźniej, któraś z tych opcji była dodawana przy forwardowaniu.
  • Odpowiedz