Wpis z mikrobloga

@MajoZZ: ale jaka centralizacja przychodów w jednym miejscu? CPK.Lotnisko ma zastąpić lotnisko Chopina, więc jest to przeniesienie ruchu i zwiększenie przepustowości głównego lotniska dla Warszawy oraz stworzenie nowych możliwości (duży hub, cargo).
  • Odpowiedz
  • 0
@Ronaldinho: Tego nie wiedziałem, albo mi uciekło. Dalej jednak nie wiem czemu wszyscy tak są na nie? Bo to za pisiorów było robione? Bo Niemcy się boją i stopują jakoś?
  • Odpowiedz
@MajoZZ: jest aż tak bardzo złe ponieważ pierwsze plany były w latach 70, później wszystkie rządy robiły plany, PO wydało chyba nawet kilkanaście milionów na ekspertyzy w 2014, a koniec końców PiS był tą partią która jako pierwsza powiedziała: "Robimy!". Co gorsza plany te popierają eksperci czy nawet Unia Europejska, dlatego dzisiaj będą się doszukiwać każdej złotówki która została wydana na coś innego niż port, szukać absurdalnych krytyków co będą mówić
  • Odpowiedz
  • 2
@michalxd21: To rozumiem. Czyli przesłanek ekonomicznych przeciw za bardzo nie widać? Bo na mają wiedzę to akurat na tą chwilę jestem w pełni ZA. (choć pisiorów nienawidzę XD i cieszy mnie każdy new z głównej).
  • Odpowiedz
@MajoZZ nie, odnośnie niby ogromnych ilości siana które ma rząd na to wyłożyć, to ściema bo to wartość kilku pomniejszych socjali z danego roku. Trzeba na pewno zrobić audyt, czy PiS aby na pewno gdzieś nie zostawił sobie kurka do wyprowadzania kasy bokiem, ale w takiej sytuacji należy go zakleić a nie całość zaorać. Zyski z tej inwestycji, jak i z innych typu port w Świnoujściu czy elektrownia atomowa są ogromne, nie
  • Odpowiedz
  • 0
@michalxd21: Mam identyczne zdanie. Myślałem, że jest coś konkretnego przeciw, a to jakieś dyrdymały. Czyli wszystko jak zwykle opiera się o politykę. Eh....
  • Odpowiedz
Oglądałem https://www.youtube.com/watch?v=sE9Go2WrLYI i z filmu wydaje się to logiczne i potrzebne.


@MajoZZ: ten film to bzdury, a autor #!$%@? o czymś o czym nie ma pojęcia, rzucając same ogólniki i to co przeczytał na twitterze.

Przede wszystkim Okęcie nie działa jeszcze na swojej maksymalnej przepustowości. Obecnie przez Okęcie przechodzi około 18 milionów pasażerów rocznie, a lotnisko może obsłużyć około 25 milionów. W to wliczają się też sztuczne ograniczenia jakie nałożył pis
  • Odpowiedz
  • 2
@KaiserBrotchen: I to jest ciekawy komentarz, Wiesz jestem szarakiem, który nie siedzi w logistyce, ani w lotnictwie i próbuje sobie to jakoś sensownie poskładać nie poświęcając wielu godzin na reasearch. Jedni mówią tak, drudzy tak, a ja szarak muszę z tego coś wywnioskować. Dziękuje za tak obszerny komentarz. Nie odniosę się do niego za bardzo, ale faktycznie kilka rzeczy to nawet na logikę dociera do głowy.
  • Odpowiedz
@Raa_V: o kolei wolę się nie wypowiadać, bo się na tym nie znam ¯\(ツ)/¯

Jednakże w przeciwieństwie do lotnictwa, nasze kolejnictwo jest słabo rozwinięte pod względem infrastruktury, więc rozbudowa wydaje się mieć sens. Mniej sensu mają za to plany tych linii, bo idiota który to projektował potrafił puścić linie przez centra miast, bo akurat tak mu wychodziła linia prosta na mapie XD
Moim zdaniem kolej powinna być budowana, tylko że to
  • Odpowiedz