Wpis z mikrobloga

Elo Mirki i Mireczki!
W listopadzie zamawiałem KFC z dostawą, #kfc spóźniło się jedynie 3h, i nie zdążyłem odebrać zamówienia.
Po wszystkim zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem o sytuacji. Na infolinii powiedzieli że przepraszają i już wysyłają mi kod zniżkowy na następne zamówienie, oraz zleca zwrot kosztów 59.99pln które pojawia się na koncie w ciągu 2tyg. Mamy 16.01 a pieniędzy dalej brak.
Dzwoniłem do #amrest już jakieś trzydzieści razy, posłałem też @maila. Macie jakiś pomysł jak się z nimi skontaktować? Kiedyś ulubiona fastfoodowa restauracja, a robią wszystko aby od nich się odwrócić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 1
  • Odpowiedz
infolinię i powiedziałem o sytuacji. Na infolinii powiedzieli że przepraszają i już wysyłają mi kod zniżkowy na następne zamówienie, oraz zleca zwrot kosztów 59.99pln które pojawia się na koncie w ciągu 2tyg. Mamy 16.01 a pieniędzy dalej brak.


@Mukuba: Opisz sytuację na ich fanpage na FB :) nic tak nie motywuje jak #!$%@? komentarz na portalu ogólnodostępnym dla każdego. ;) Najlepiej w paru komentarzach też dodaj.
  • Odpowiedz