Wpis z mikrobloga

Ciekawe tylko że nie skorzystał wczoraj #budda z promocji Doze podczas tylu osób na Live.
Czyżby projekt nie wypalił? Premiera miała być dawno temu ale Friz go wyprzedził trochę ze swoim Rush/NoRush.
#friz oczywiście był #!$%@? że jak to można tak kopiować napój Prime z zagranicy ale Budda będzie chwalony.
Teraz będzie trochę sianka z losowania na promocję Doze, może jakieś logo na koszulce klubu piłkarskiego jak Prime zrobił z Barceloną czy Bayernem.
  • 6
  • Odpowiedz
@MrBeast: Budda i Friz to dwie różne grupy odbiorców, ludzie od motoryzacji kontra skoki do basenu z kulkami.
I tak projekt nie wypalił a na pewno wstrzymana jest jego promocja a powodem jest Boxdel jako wspólnik a nie Friz i jego napój
  • Odpowiedz
@MrBeast: Przy tym co chce zrobić budda, to Friz jest przedszkolakiem. Budda jednak chce coś zrobić na kształt Red Bulla. Wątpię, że osiągnie globalny sukces. Cały sukces marketingu opiera się tylko i aż na tym, że osoba jest znana. Fani kupują, ktoś kupi żeby nakręcić film i tak to się nakręca. Pamiętaj, że za prime nie stoi Paul i ten drugi, tylko oni mają tam mniejszościowe udziały i są twarzami. Tu
  • Odpowiedz
  • 0
@10kobla: 20% dla każdego to nie tak mało.
To tak jakby mówić że Fame MMA nie jest Boxdela czy Goli bo mają po 20%
Friz wcale przedszkolakiem nie jest. Zawsze krok przed wszystkimi XD
  • Odpowiedz
@MrBeast: Chodzi mi bardziej o to, że nie stworzyli tego całkowicie sami. Są twarzami, ale nie chodziło mi o bycie słupem, ale bardziej o to, że ktoś inny tym realnie zarządza, a oni są od marketingu. Oczywiście mogę się mylić, ale to zazwyczaj tak jest w przypadku influ. Woda friza w porównaniu z planami buddy jest jak przedszkolak tzn. Że Budda ma większe plany odnośnie marki doze niż samo stworzenie wody.
  • Odpowiedz