Wpis z mikrobloga

Jest pomysł na biznes, który zależny jest od sprzedaży pewnego produktu w kilku opcjach. Przeglądałem różne tematy w związku z przedstawieniem tego w pomocy sklepu internetowego i póki co bez przejścia do żadnych konkretów mam tylko dwa pytania do małych sklepów internetowego. Czy lepiej postawić własną stronę z opcją płatności czy użyć odpowiedniej platformy do założenia sklepu? Czy poza kosztami prowadzenia takiej strony na specjalnej platformie są jeszcze jakieś prowizje dodatkowe poza tymi od płatności internetowej? Ogólnie jestem zielony w tych tematach ale wiem, że zabawa w wordpressie do najprzyjemniejszych nie należy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#ecommerce #biznes #wordpress
  • 8
  • Odpowiedz
  • 1
@Hissis: dzięki wariacie
z fartem
@graf_zero ogólnie mam człowieka, który mógłby mi odpowiednią stronę stworzyć. Tylko chodzi o same koszty takich platform bo w cennikach niby mają podane wartości ale nie wiem czy tam dojdą jakieś prowizje od sprzedanych produktów czy nie
  • Odpowiedz
@wap_eeL: postawienie własnego sklepu, na własnym hostingu, korzystając z publicznie dostępnych skryptów (najpopularniejszy bodajże to Prestashop) to proszenie się o kłopoty w przypadku braku wiedzy z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania takim przedsięwzięciem. Lepiej jednak jest powierzyć te kwestie firmie, która zna się na rzeczy, a tych na rynku jest mnóstwo: shoper, redcart, shoplo, idosell, selesto i tak dalej. W zależności od tego, co potrzebujesz i ile będziesz miał produktów, są różne
  • Odpowiedz
@wap_eeL: Shopery i inne Saasy są spoko, póki nie chcesz robić customowych rzeczy albo nawet sensownie pozycjonować sklepu. Coś za coś - łatwiej to ogarnąć na początek, ale mniejsze możliwości.
  • Odpowiedz