Wpis z mikrobloga

Akurat pracuję w branży i jak firmy mówią, że mogły nie wiedzieć, że w TV Republika leci ich reklama to jest duża szansa, że mówią prawdę.

Sprawdziłem jedną z marek X i na blisko 4000 spotów reklamowych w ramach całego pakietu Polsatu (około 30 kilka stacji) na TV Republika poszło 80 spotów, w ciągu 10 dni, wychodzi osiem dziennie, jedna reklama, co trzy godziny, także w excelu nikt na to nie patrzy, każdy ma to w dupie, liczą się główne trzy stacje TVN, Polsat, TVP i widoczność przy wydarzeniach sportowych, wiadomościach itd.

Nie ma możliwości, żeby wyłączyć sobie jakiś kanał z pakietu wedle uznania, trzeba mieć jakieś srogie budżety, kontakty, żeby sobie na to pozwolić, oczywiście pewnie teraz dostawca będzie szedł firmom nieco na rękę.

No i takie kampanie bookuje się minimum dwa miesiące wcześniej, więc jak leci coś teraz to jest duża szansa, że rezerwowane to było jeszcze przed wyborami.

Generalnie firmy, które się wycofują teraz mają łatwo, bo pewnie kampania reklamowa chodziła już ze dwa tygodnie, zostały 3-4 do końca to można łatwo się wycofać i olać temat, a rozgłos będzie jeszcze większy niż dzięki samej reklamie xD Gorzej jak coś wystartowało wczoraj albo jutro i trzeba teraz trochę poprzestawiać w tabelkach, bo przez najbliższe 3 tygodnie ludzie by cisnęli, że jesteś nazi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nikogo nie bronię, daję trochę insightów, pozdro.

#tvrepublika #tvpis #ikea
  • 3
@MarcinDerk: przecież tu nie chodzi o jakikolwiek wyłączenie czy straty a medialna wojnę ideologiczną w którą są zaangażowane prywatne firmy. Taki mBank czy PNB Paribas od lat wpierają różne lewicowe środowiska w tym LGBT. I w tym przypadku chodzi o medialny wrzask. A te 8 reklam jednej firmy zostanie zastąpione drugą
przecież tu nie chodzi o jakikolwiek wyłączenie czy straty a medialna wojnę ideologiczną w którą są zaangażowane prywatne firmy.

@brednyk: ale pie*dolisz głupoty. Firmy nie chcą być kojarzone z nazistowskimi tekstami padającymi na antenie republiki.