Wpis z mikrobloga

#google #pocztaelektroniczna #gmail
Dostałem maila od sklepu internetowego z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz od PayU o potwierdzeniu płatności - standardowe maile jakie się otrzymuje po zakupach w internecie, dodam, że to nie był mój zakup. Problem polega na tym, że te maile nie były adresowane do mnie w informacjach o odbiorcy nie było mojego adresu tylko bardzo podobny różniący się tylko kropką w nazwie. Miał ktoś coś takiego?
  • 6
  • Odpowiedz
@kozaqu tak. Ponieważ dla Gmail maile kozaqu@gmail.com kozaqu.123@gmail.com , kozaqu.dupa@gmail.com to ten sam adres. Więc ktoś wprowadził zły mail :) bo kropki i znaki specjalne itd nic nie zmieniają :) ja tak dostawałem pit'y typa rok temu
  • Odpowiedz
@kozaqu: W Gmailu adres@gmail.com i ad.res@gmail.com kierują na tę samą skrzynkę. Kropki są ignorowane. Ktoś się pewnie walnął przy wpisywaniu ;)

Zgłoś najlepiej do sklepu, może mają np. numer telefonu, żeby się skontaktować z kupującym, żeby sobie skorygował adres. Tzn. możesz też olać, ale pewnie sam chciałbyś, żeby ktoś Ci dał znać.
  • Odpowiedz
  • 0
Tylko, że to mój adres ma kropkę i używam go od wielu lat. Jest możliwość, że maile adresowane do mnie trafiają do kogoś innego?
  • Odpowiedz
  • 0
@hoodoovoodoo
Ok chyba czaje - jak kiedyś zakładałem konto np: k.kozaqu@gmail.com i to przeszło, to automatycznie nazwa kkozaqu@gmail.com została zarezerwowana dla mnie?
Teraz poprostu ktoś miał podobny mail np: kkozaqu85@gmail.com i podczas składania zamówienia nie wpisał 85 to mail przyszedł do mnie?
  • Odpowiedz