Wpis z mikrobloga

W związku z nowymi kryteriami dopłat we Francji, każdy zainteresowany producent musiał złożyć szczegółowo opisany wniosek do każdego modelu, na który chce mieć możliwość uzyskania dopłaty (ilość poszczególnych materiałów użytych do produkcji, ich pochodzenie itp). Limit ceny nowego auta, żeby kwalifikowało się na dopłatę wynosi 47k €.
Generalnie na całej liście modeli zakwalifikowanych do ewentualnych dopłat nie na nic dziwnego, poza trzema modelami. BMW zgłosiło się z i4 (od 57k), ix2 (od 59k) i VW z ID7 (od 62k). Ciekawe czy planują takie obniżki, w innym wypadku nie widzę sensu zawracania sobie głowy

#samochodyelektryczne
  • 8
@PiotrFr na kartę dużej rodziny, kupując jako prywaciarz.

A Francuzy pewnie właśnie tak zrobią - jakąś bida wersję. Choć to ciekawe, bo spora różnica cenowa...
@majk3l:

A Francuzy pewnie właśnie tak zrobią - jakąś bida wersję


No właśnie nie, patrz wyżej. Wnioski dotyczyły aktualnych wersji. A nie przytną przecież tak wyposażenia żeby obniżyć cenę o tyle, bo nie ma z czego
@wrzesien: @majk3l znalazłem że jeden dziennikarz wysłał zapytanie do BMW w tej sprawie

Skontaktowany z nami producent powiedział nam, że na wejście do systemu i4 eDrive35 (i tylko tego) będą udzielane rabaty.


Ciekawie
@wrzesien: @majk3l dzwoniłem do VW.
Na id7 dają od razu 10k€ rabatu od ceny katalogowej. Brakuje tylko 5k żeby wszedł w limit. Zostawiają sobie pewnie furtkę na podbicie sprzedaży albo wypchnięcie demo. Do tego koniec dotacji w Niemczech, może w drugim półroczu da się wyrwać z dopłatą za 40k ( ͡° ͜ʖ ͡°)