Wykupiłem sobie dla testu fundusz inwestycyjny w aplikacji #iko od #pkobp, i wisiał on tak kilka dni przez czas rozpatrzenia, i w momencie kiedy został otwarty, to pieniądze które na niego wpłaciłem zniknęły ( ͡°ʖ̯͡°) to jakiś błąd że mam 0zł w polu „wartości”? @EkspertPKO
@MWittmann: jeszcze wczoraj miałem info, że oczekuję na otwarcie i była tam kwota wpłacona, pieniądze z konta mi zeszły, ale po otwarciu funduszu już ich nie ma ( ͡°ʖ̯͡°)
@Mirek2137, polecam kontakt z Infolinią Biura Maklerskiego PKO BP, pod numerami: 801 304 403, 81 535 63 63 (8:00 - 18:00 w dni robocze). Niestety nie mam dostępu do danych o jakie Pan pyta.
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link