Wpis z mikrobloga

#pkobp #iko #banki #bankowosc
Co się dzieje z aplikacją mobilną IKO? Od kilku nie ładują się dane, albo ładują się z bardzo dużym opóźnieniem. Płatność blikiem, spłacenie karty kredytowej, wybłata z bankomatów blikiem graniczy z cudem.
  • 4
  • 0
@d3m_ Nie mamy zgłoszonych utrudnień w działaniu aplikacji. Prosimy zaktualizować aplikację mobilną IKO do najnowszej wersji.
Jeżeli to nie pomoże, sugerujemy zgłoszenie problemów na naszej infolinii, lub przez aplikację lub serwis internetowy.
  • 0
@d3m_ @EkspertPKO
Możesz zgłosić sprawę do swojego doradcy. Niemniej zachęcamy do zaktualizowania aplikacji, ponieważ problem może wynikać z kwestii technicznych. Jeżeli zgłosisz się do oddziału banku, doradca może pomóc w wykonaniu dyspozycji.