Wpis z mikrobloga

Nienawidzę. Nienawidzę kolei. Od 3 miesięcy regularnie kupuję bilety. Ta, kupuję. WALCZĘ z tym nieudolnym systemem zakupu biletów. Albo nie wyszukuje miejsc i blokuje zakup albo nie działa system. Aplikacja koleo też nie działa. Czy wy tam jesteście normalni? Jak można stworzyć system, który ma regularnie problemy o każdej porze dnia i nocy
#pkp
  • 12
  • Odpowiedz
@1Ameredhel1 jest jakas pula pociagow na ktore sie nie da jeszcze kupic, ostatnio jakiemus wykopkowi wyczailem stronke gdzie mieli to rozpisane, pogoogluj. Ew. Daj date i numer pociagu
  • Odpowiedz
@1Ameredhel1 od kwietnia maja cos #!$%@? za rynek kolejowy dot pl

Tak jest zawsze, niestety. Miejsca w kilku wagonach przeznaczone są do sprzedaży tylko po stronie czeskiej. Oczywiście, jeśli pan chce, może pan w nich zająć miejsce – powiedział pracownik z obsługi konduktorskiej.

Co na to spółka? W dwa tygodnie po naszym mailu PKP Intercity stwierdza, że spółka „nie otrzymała zgłoszeń dotyczących problemu sprzedaży biletów i miejscówek na odcinku krajowym pociągu IC
  • Odpowiedz
@1Ameredhel1 na moje to bym poszedl na dworzec i kupil lokalnie. Ew. Jest mozliwosc ze nie ma juz miejsc bo to dosc oblegany pociag. Albo dalej maja cos #!$%@? bo to sprzedaz poza krajem i moga miec cale wagony poblokowane.

Czy PKP to patologia? Tak, to jest patologia od lat sa dziwne sprawy tam xd
  • Odpowiedz
@1Ameredhel1: i tak będzie do czasu kiedy nie wymienią całkowicie systemu sprzedaży biletów. Każda strona sprzedaży musi być zgodna z systemem sprzedaży Kurs 90 który powstał 30 lat temu, napisany w obecnie zabytkowym systemie programowania Cobol który powstał w latach 60tych.
  • Odpowiedz