Wpis z mikrobloga

Przed chwilą przegrałem 4 mecz z rzędu w #leagueoflegends i zdałem sobie sprawe, ze jestem odpadem. Gram w te gre od 15 roku życia(mam 19 lat) i od dwóch lat mam te sama range, przez co zrozumialem ze jestem bardzo głupi i nigdy tego nie zmienię, bo jest to niemożliwe. Mój kolega gra w te gre od dwóch lat, kilka godzin tygodniowo i ma diamenta, a ja mam golda... #przegryw
  • 13
  • Odpowiedz
@xXNarutoXx: To jest właśnie słowo klucz "gram" od 4 lat grasz grę za grą i powtarzasz te same błędy bo nie analizujesz swoich gier, nie oglądasz pov pro playerów, przegrywasz i wchodzisz dalej w kolejkę w żadnym stopniu nie ulepszając swojej gry. kluczem do sukcesu jest "Synteza i Analiza" Odpuść sobie 1h gry i poświęć ją na obejrzenie powtórki poprzedniej gry, lub obejrzyj jakiś mecz z Be Challenger na youtube, dodatkowo
  • Odpowiedz
@forty4me: Nie wazne, nie patrzysz wgl na to jak grają sojusznicy ani czy wygrałeś czy przegrałeś tylko liczy się to co Ty robisz w czasie gry i co możesz zrobić lepiej. Ranga będzie bić się sama jeśli Ty nie bedziesz przegrywał.
  • Odpowiedz
@Nehro: rozumiesz fakt ,że jak ci feedują mida i bota overfeed to co masz zrobić ? nawet mając feeda nie ugrasz jak w przeciwnym teamie 3 ogarnia a u ciebie 2 bo reszta to chodzące wardy
  • Odpowiedz
@forty4me: Mało jest gier w ktorych przegrana jest taka 100%, ale jeśli trafi Ci się taka gra to patrzysz co robiłeś na swojej lini, wyciagasz wnioski z tego, poprawiasz błędy jeśli jakieś były i dalej nie oglądasz no bo czasami nie da się nic zrobić jak enemy adc ma 20-0 Ja to rozumiem też miałem takie gry, nawet nadal takie mam. To są po prostu gry które się ffuje w 15
  • Odpowiedz