Natrafilem na ciekawsotke, przegladam C/Z spolek z WIG20 i jak to jest ze kazdy gada jaki to CDR napompowany, a ich C/Z aktualnie to 25 co chyba jak na gamedev nie jest niczym nadzwyczajnym? Patrzac, że takie Dino ma np. 32 czy Mbank 27. A inna spółka z gamedev, która biznes ma podobny do Cdr czyli 11 bit np. ma aktualnie 328 C/Z :D #gielda
@steelers: no tak teraz jest oki, jak masz wyniki po premierze dlc i gry wszechczasów...następna gra czyli wiedźmin w 2026...biorąc pod uwagę to jaki gry mają cykl życia możesz sobie szacować np jakie będziesz miał c/z w 2024 w 2025 w 2026..... Więc pytanie jest na zasadzie, czy to "normalne" c/z będzie się utrzymywać za rok ? Spółka nie ma perspektyw na utrzymanie zysków, nie ma perspektyw na dywidendę, nie
@steelers: CDR jest tuż po premierze dodatku, stąd w miarę niskie c/z. Dla spółek growych które mają premierę raz na kilka lat powinieneś liczyć średnie c/z od momentu premiery do następnej aby to miało ręce i nogi.
@steelers: ten wskaznik jak i inne musisz rozpatrywac w trendzie a nie w chwilowym momencie, tesla miala 1000 C/Z a obecnie 60-70 i nawet przy 60-70 jest lepszym wyborem niz toyota ze wskaznikiem C/Z na poziomie 2-3
Komentarz usunięty przez autora
Więc pytanie jest na zasadzie, czy to "normalne" c/z będzie się utrzymywać za rok ?
Spółka nie ma perspektyw na utrzymanie zysków, nie ma perspektyw na dywidendę, nie