Wpis z mikrobloga

Witam Mirków. Może ktoś się spotkał z podobnym problemem i wie już jak sobie z tym poradzić.
Oddałem odkurzacz na gwarancję w #mediaexpert 6 Listopada. Problem polegał na tym że końcówka odkurzacza strasznie głośno piszczała i wskaźnik zapełnienia worka nie działał. Oczywiście żeby oddać na gwarancję chcieli całego odkurzacza ze wszystkimi dodatkami więc tak też uczyniłem. 28 Listopada dostałem informację że odkurzacz został naprawiony i gotowy do odbioru, została wymieniona końcówka ale o wskaźniku zapełnienia worka wzmianki brak. No nic, otwieram pudło patrzę a tam uszkodzony odkurzacz mechanicznie, odprysk na lakierze odkurzacza, ogólnie to wygląda jakby go turlali. Towar przywiozłem spowrotem do Media Expert, oni sprawdzili na swoich fotkach przed wysłaniem i rzeczywiście uszkodzeń nie było. Napisali e-maila tego samego dnia. Wszystko działo się 28 listopada. Teraz mamy 3 grudnia, za 3 dni mija 30 dni odkąd oddałem odkurzacz na gwarancję - 30 dni tyle mieli czasu na naprawę - i co w tym przypadku mogę zrobic jeśli do środy 6 grudnia nie dostanę żadnej informacji ? Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją i szczerze jestem lekko #!$%@? bo od miesiąca nie mam czym odkurzać, a mam jeszcze psa z długą sierścią i trochę się tego nazbierało. Proszę o jakąś poradę jak ktoś coś wie

#mediaexpert #odkurzacz #gwarancja
  • Odpowiedz