Aktywne Wpisy
essos +2
Wielu z was tutaj robi z Zaleckiego jakiegos zabijake, przed ktorym ferrari powinien speirdalac, a przeciez to typ ktory zaprezentował 3 razy obsranie w oktagonie godne lasika. Wiadome ze przeciwnicy nie ci sami, ale jednak o czymś to świadczy
#famemma
#famemma
BoroPrimorac +34
Dzięki temu mogłem zainterweniować już następnego dnia i po długotrwałej wymianie dokumentów z producentem i pewną - w sumie zrozumiałą - wybrednością Wydziału Komunikacji, zostało w CEPiK wpisane co trzeba.
Zyskałem dwa lata więcej wjazdu do SCT w Warszawie, a może jeszcze dwa kolejne, jeśli uda mi się przepchnąć wpisanie jeszcze lepszego Euro na podstawie pomiarów z homologacji pojazdu.
24.10.2023 - Kontakt z najbliższym dealerem z pytaniem o dokumenty na normę euro, bo w historiapojazdu.gov.pl mam za niskie
25.10.2023 - Odpowiedź od dealera: "dane dotyczące klasy emisji spalin można sprawdzić bezpośrednio w dowodzie rejestracyjnym gdzie znajduje się odpowiedni wpis lub po roku produkcji pojazdy. Druga opcją jest sprawdzenie online poprzez usługę mObywatel lub w portalu historiapojazdu.gov.pl."
25.10.2023 - Kontakt telefoniczny z polskim oddziałem producenta pojazdu, nie mają wersji elektronicznej, kierują do Niemiec.
25.10.2023 - Kontakt z niemiecką obsługą klienta, email ze skanem dowodu rejestracyjnego i prośbą o dokumenty.
27.10.2023 - Automatyczne przekazanie prośby do działu Data Management
9.11.2023 - Odpowiedź z polskiego działu obsługi klienta: "otrzymaliśmy Pana pisma skierowane do BMW AG i informujemy, że pojazd posiada normę emisji spalin Euro 2."
Tutaj stwierdziłem, że trudno, nie udało się, to się nie udało.
14.11.2023 - Dostaję niespodziewany email z wersją elektroniczną pisma: "BMW Vertriebs GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 22A, oświadcza, że samochód [...] spełnia normy emisji spalin EURO 3."
16.11.2023 - Idę do urzędu z wydrukiem - "Potrzebujemy oryginału, nie wydruku skanu"
16.11.2023 - Proszę BMW o oryginał dokumentu.
28.11.2023 - Dostaję kurierem "Certificate of Conformity" do mojego pojazdu. Idę z tym do urzędu, dostaję wpis z EURO 3.
Wyniki pomiarów w dokumencie homologacyjnym wskazują na możliwość dostania też Euro 4, ale ówcześnie nie certyfikowano tak wysoko.
Jeszcze raz dzięki za impuls do ogarnięcia tego - dwa lata więcej wjazdu na pewno mam już zapewnione. #historiapojazdu #bmw #e39 #cepik #samochody
Nie sądzę, żeby w Polsce pozwalali na badania na lepszą normę.
A z tematem gdzie