Wpis z mikrobloga

@slaszka: Zero ścieżek, dróg, dom stoi w trawie. Poza tym jakoś widać, że wklejony. Nie wiem jak wyjaśnić, ale widać mniej więcej jak animacje w filmach. Niby dobrze dobrze, ale da się poznać.
  • Odpowiedz
@slaszka: Kolorystyka domu jest dziwna, sztuczna, cały w pomarańczowej gamie. Poza tym cień na ścianie jest ostry, taki sam powinien być na trawie. Niebo trochę zmniejszyłbym nasycenie. Generalnie ta trawa wyglądająca na nieskoszoną psuje efekt.
  • Odpowiedz
@slaszka: Roślinność niskiej jakości. Widać, że dom/roślinność była wklejona a nie renderowana razem. Choineczka przed domem odcina się strasznie. Materiał ścian bardzo płaski - chyba nie ma żadnego bumpa/displacementu. Wrzuć w environment jakąś HDR'kę bo GI wygląda bardzo płasko.
  • Odpowiedz
@slaszka: 1. Oświetlenie trochę kuleje, ale zdaję sobie sprawę że musisz brać z tego co dostaniesz (znajdziesz). 2. Po co rozmywasz miejsca w którym łączy się dom z glebą? Masz tablet? Bardzo prosto dorysujesz kłosy trawy...nawet myszką to zrobisz. 3. Po co tyle nieba i trawy? 4. Rozwijając pkt 3. kompozycja też taka se, w mojej opinii ten dom za mocno wciśnięty w bok - jeżeli to jest produkt komercyjny to
  • Odpowiedz
@slaszka: zrób wokół domu tak zwaną opaskę, czyli pasek z kostki brukowej na przykład. dachówki są jednolite, ja bym je wymodelował, niebo jest zachmurzone a u ciebie wszyskto ładnie równomiernie świeci
  • Odpowiedz