Wpis z mikrobloga

Taka rozkmina.
Wczoraj wróciła do mnie żona, i mówi, że spowodowała kolizję, drobna stłuczka parkingowa. Cofała i wjechała w zaparkowane auto. Wróciła do mnie do domu bo była z małym dzieckiem, zaraz trzeba jechać po drugie do przedszkola, nie miała czasu na policję itp. Zostawiła za wycieraczką numer telefonu.
Kobieta która tam zaparkowała chce 1000zł bo na tyle wyceniła naprawę (zarysowania i wgniecenie na drzwiach przednich i tylnych). Niby wszystko jasne i proste.

Taki mały zwrot wydarzeń to fakt, że ta Pani zatrzymała się na zakazie. Co o tym myślicie, jak byście się zachowali? Ja powiedziałem żonie, że w sumie nie wiem co o tym myśleć bo nie mam doświadczenia, jej wina jest bezsprzeczna bo przecież to ona powinna zachować ostrożność przy cofaniu, czy coś może zmienić fakt, że ta Pani stała na zakazie a jak widać, jest tam ciasno?
#prawojazdy #motoryzacja
SadLostPuppy - Taka rozkmina.
Wczoraj wróciła do mnie żona, i mówi, że spowodowała ko...

źródło: Bez nazwy

Pobierz
  • 126
  • Odpowiedz
@SadLostPuppy: ona może jedynie dostać mandat za parkowanie, a żona za kolizję. Daj nr polisy śpisz oświadczenie, po co się bawić w dawanie jakiejś kasy, później tylko cyrki wychodzą z takich spraw
  • Odpowiedz
  • 623
@SadLostPuppy: imo lepiej dać 1k i mieć spokój niż historię wypadku i zwyżkę OC na kolejne 4 pokolenia, ale jak babka ma więcej danych/świadka/nagranie i jest cwaniakiem to może wziąć to 1k i walić głupa że nic takiego nie było a ty uciekłeś z miejsca zdarzenia
  • Odpowiedz
  • 55
@sha128 #!$%@?
Dostanie 50zl więcej raz i na tym się skończy. Inna ibezoieczslnisy z pocałowałem ręki da dobra ofertę nawet z jedną kolizją
  • Odpowiedz
@SadLostPuppy: stłuczka z winy żony, więc rozliczenie się bezpośrednio lub przez zgłoszenie szkody do ubezpieczalni, bo zakładam, że po to został zostawiony numer, żeby tego nie zamiatać pod dywan.