Wpis z mikrobloga

Skoro Borys nie żyje od dwóch tygodni, a w międzyczasie policja co chwilę zgłaszała, że go widzieli, gonili, a nawet ich pies z nim walczył, to znaczy, że przez dwa tygodnie policjanci ganiali i szczuli psami przypadkowych ludzi? Bo chyba by sobie tak dla jaj nie podawali takich informacji, prawda? xd
#grzegorzborys
  • 19
  • Odpowiedz
@Ejszyn: ja już się dzisiaj przyznałem że patelnia z resztkami jajecznicy była moja. Bo mi wUJE dokończyć jedzenia po biwaku nie dali. Tylko te wrzaski tam jest ten morderca i spóścili psy to co miałem robić? Plecak na plecy i w nogi a psy #!$%@? resztę jajecznicy, a patelnia k tak z biedronki była
  • Odpowiedz
@Ejszyn tak wogole to ta historia trochę śmierdzi. Jestem daleki od teorii spiskowych i zaznaczam że nie znam się ale wypowiem ale jak ktoś widział jego twarz po wyłowieniu a kojarzy zwłoki topielców to chlop wygląda jakby wczoraj zasnął a niby leżał 2 tygodnie
  • Odpowiedz
Skoro Borys nie żyje od dwóch tygodni, a w międzyczasie policja co chwilę zgłaszała, że go widzieli, gonili, a nawet ich pies z nim walczył,


@Ejszyn: Proszę o jedno oficjalne źródło pochodzące od służb, w którym te bzdury były potwierdzone.
  • Odpowiedz
@niebiesko-niebieski: Masz rację, nie ma.
Czyli wszystkie gorące newsy od GW, WP, RMF FM i Radia Zet, o:
-żandarmach, którzy go widzieli i rozpoznali
-o człowieku który 'zapadł się' pod ziemię na kamerze termowizyjnej
-o odrzuceniu psa policyjnego który go dopadł
-o logowaniu się kilkukrotnie do sieci z telefonu zamordowanego syna który miał przy sobie i którego brakowało przy przeszukaniu
Wszystko w czasie kiedy według sekcji leżał od dawna martwy w
klawiaturanumeryczna - @niebiesko-niebieski: Masz rację, nie ma. 
Czyli wszystkie gor...

źródło: RMF widzialo go 2 zandarmow

Pobierz
  • Odpowiedz
@Antoni_Kosiba: najbardziej to śmierdzi to, że było to aż tak medialnie nagłośnione i szukało go aż tylu mundurowych. Nawet dżej dżeja tlu nie szukało, a typ był gorszy bo sprzątnął 3 osoby