Wpis z mikrobloga

  • 2
ogłosili chociaż, czy ten tramwaj na Jagodno wybudują przed


@Papa_Denke: na pewno nie w ciągu roku, bo w kolejnym roku są wybory samorządowe i szkoda pozbywać się takiej kiełbasy wyborczej, Sutryk temat odgrzeje ponownie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Wychwalany: @Balactatun Jaca napisał na Twitterze, że Donald obiecał, że się przyjrzy przepisom i sprawi żeby tramwaje mogly się krzyżować z torami kolejowymi.

Aktywistom w mieście żyłka pęknie bo oni już się chwalą że załatwili że 285 przeniosą na nasyp dzięki ich staraniom bo xd
  • Odpowiedz
  • 6
@Darth_Gohan: jagodzianie mają już tyle naobiecywane że na FB zaczynają sie walki która obietnica powinna być spełniona xD

- pociag na nasyp + przystanki kolejowe Buforowa i Borowska, wykorzystanie obwodnicy towarowej do kolei miejskiej
- skrzyżowanie torów (pociągu z tramwajem)
- odkąd zaczeli budowę TAT to nasilaja się głosy po co tu tramwaj (prawdopodobnie mieszkancy z pierwszej linii
  • Odpowiedz
@Wychwalany: ja na miejscu mieszkańców Berry Town to bym postulował o pociągnięcie Buforowej w przekroju 2x2 do ronda w Żernikach(tak jak powinno się od razu zrobić przy remoncie), ale co tam, jeden pas im wystarczy jak będą mieli park/las xD
  • Odpowiedz
  • 1
pociągnięcie Buforowej w przekroju 2x2 do ronda w Żernikach


@shinX: taki jest plan miasta od początku. I etap - pierwsza droga, II etap - trasa autobusowa, III etap - druga droga. Łatwiej dostać 3 dofinansowania po 70 mln niż jedno na 180 mln. Druga sprawa - miasto buduje dla ludzi. A wybory pokazały że na Jagodnie nie ma ludzi. W tym sensie, że cała masa osób nie jest tu zameldowana
  • Odpowiedz
@Wychwalany:

więc po co droga 2x2 przez puste blokowisko


Wcale nie takie puste blokowisko, a raczej blokowiska, bo ludzi jak widać na Jagodnie jest i teraz pewnie jeszcze przybędzie. Nie wyobrażam sobie, ale niestety ktoś w UM jest odmiennego zdania, żeby z i do jednego z największych miast w Polsce nie było drogi wylotowej, która dodatkowo prowadzi wprost do autostrady A4. To jest zaniedbanie i mydlenie oczu. Niektórzy powiedzą, że
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Jak się miasto brało za remont Buforowej to już wtedy można było się zastanowić czy przypadkiem nie poczekać i zrobić drogę 2x2, a nie taką popierdółkę jaka jest teraz. Mam nadzieję, że to o czym piszesz wcześniej będzie zrobione dobrze i tak jak jak to powinno wyglądać od samego początku.

Chodzi o sam fakt, że drogi wyjazdowe z dużych miast powinny być szerokie by przepustowość była odpowiednia zwłaszcza jeśli
  • Odpowiedz
  • 0
@Domciu wow ma rezerwę, z tej strony miasto jest mniej zaludnione. A8 przechodzi przez miasto a wow idzie poza. Rozbuduje się aglomeracja to pomysla o rozbudowie wow :)
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Jak to mniej? Przecież na południu Wrocławia mieszka najwięcej ludzi. Po drugie obawiam się, że nie rozbudują już bardziej WOW, bo po prostu nie będzie na to pieniędzy, a priorytetem jest jak najszybsze przedłużenie tej nitki do Bielan.
  • Odpowiedz
  • 0
@Domciu po obu stronach wow sa pola, jak sie okolica zagęści to pomysla o budowie drugiej nitki. Wg mnie kilkadziesiąt lat lub nigdy. Miedzy buforowa a Długołęka jest pusto, miedzy buforowa a A4 mieszkaja ludzie i to jest to południe o którym piszesz.
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Piszę o typowym południu najbliżej WOW począwszy od Jagodna, po Ołtaszyn, Wojszyce, Gaj, Tarnogaj - w skrócie Krzyki, a nie o tych terenach, o których ty wspominasz. Tak naprawdę to nie ma co więcej gadać, bo i tak rzeczywistość jest taka, a nie inna i pewnych rzeczy nie przeskoczymy, ale prawda jest taka, że WOW w obecnej formie to nie jest typowa obwodnica, a szkoda ;)
  • Odpowiedz