Wpis z mikrobloga

Astra H gtc 1.6 110KM - nada się żeby w miarę komfortowo pojechać tym trasę około 500km 2x w roku? Wcześniej miałem volvo v40 1.8 122KM i jak dojeżdżałem w okolice gór, to na długich autostradowych podjazdach nie dawał rady i zaczynał zwalniać mimo gazu w podłoge xD
#samochody #motoryzacja
  • 25
A oprócz tego chciałbym nie wysiąść połamany i z uszkodzonym słuchem po takiej trasie


@oofok: no to bazując na swoim doświadczeniu z tym modelem (choć nie GTC) to twierdzę, że pakujesz się dokładnie w to czego nie chcesz.

- miałem dołożony podłokietnik kapitański przez który ręka operująca lewarkiem zmiany biegów musiała być wykrzywiana w nienaturalnej pozycji, bo inaczej była na kursie kolizyjnym z tymże podłokietnikiem
- zawieszenie bezkompromisowo zestrojone na dobre
  • 0
@majk_emigrant: no właśnie bardzo podoba mi się w nim jego wygląd i to że nie rdzewieje. Myślę, że ten hałas bym jeszcze przebolał, ale nie mogę zrozumieć dlaczego w takich współczesnych autach podłokietniki bardzo często nie były standardem, skoro tak dużo zmianiają w komforcie użytkowania (°°
No nic, będę musiał w końcu z czegoś zrezygnować i podjąć decyzję. Dzięki wielkie za
  • 0
@r5678: A myślisz że taki 1.6 tdci 90KM w focusie mk2 też byłby ok? Bo mam jeden ładny egzemplarz na oku, ale 13 sekund do setki trochę odstrasza
@oofok: nie ma się co sugerować osiągami maksymalnymi, bo żaden normalny człowiek nie jeździ z gazem w podłodze i obrotomierzem ciągle pod czerwonym polem. Ten diesel w codziennej eksploatacji wciąga wolnossące benzyny nosem. Różnicę na korzyść benzyny zobaczysz dopiero jak zachce ci się brać udział w wyścigach albo wyprzedzać w ekstremalnie niebezpiecznych warunkach.

Samego focusa nie znam, ale ogólnie diesel do jeżdżenia w trasach jest sztos. Lecisz sobie 130km/h, obroty silnika
  • 0
@majk_emigrant: bardzo szkoda, a gdyby nie wchodząca w przyszłym roku strefa czystego transportu brałbym drugie V40, tylko tym razem w dieslu xD a tak to jest za stare żeby miało to sens ( ͡° ʖ̯ ͡°)