Wpis z mikrobloga

#dhl

A Dzień dobry,

Mam dość nietypową sytuację. Paczka, która miała być dostarczona za pobraniem, została wysłana zwykłą przesyłką. Kurier, który dostarczył paczkę, dostał w łapę pieniądze i albo schował do kieszeni, czy też, być może, oddał je, jeśli był uczciwy. Mam pytanie, jak w ogóle powinienem zgłosić tę sytuację firmie DHL?

Paczka została wysłana za pośrednictwem portalu Apaczka, a niestety nie ma tam opcji, aby zaznaczyć taki konkretny powód reklamacji. Czy istnieje jakakolwiek możliwość zgłoszenia takiego incydentu? Aktualnie bardziej zależy mi na dowiedzeniu się, czy mogę wgl gdzieś zgłosić ten problem i porozmawiać z odpowiednią osobą, zarówno w DHL, jak i w Apaczce. Niestety żyjemy teraz w epoce, gdzie infolinie obsługiwane są przez roboty, które nie przewidują takich sytuacji, i jest to istna katorag, aby dostać się do kogoś, kto pomoże w tej sprawie.
  • 3
@Polkxe: jeśli #!$%@?łeś i źle wysłałeś to musisz się dogadywać z odbiorcą i popełnić honorowe sudoku
jeśli oni coś #!$%@? to weź w formularzu kontaktowym najbliższą związaną rzecz i tam to opisz