Miałem lot opóźniony o 18 godzin. Złożyłem wniosek o zwrot sianka za taksówkę i jedzenie (hotel i autobus w pierwszą stronę nam ogarnęli). Automat po godzinie odpowiedział, że mój lot nie kwalifikuje się mimo że sami pisali maila że mam lot opóźniony. Ktoś tak też miał? Ogarniacie temat odszkodowania sami czy korzystacie z firm które to ogarniają?
#wizzair #odszkodowanie #linielotnicze
Jeśli linia lotnicza nie chce ci wypłacić kasy, to musisz złożyć wniosek do odpowiedniego urzędu lotnictwa cywilnego z kraju wylotu.
Te urzędy często mają formularze elektroniczne, więc jest to bardzo proste, tylko rozpatrzenie sprawy zajmuje często do 6 miesięcy.
Tu masz listę z linkami dla każdego kraju UE:
https://transport.ec.europa.eu/system/files/2023-09/2004_261_national_enforcement_bodies-2023-09-20.pdf