Wpis z mikrobloga

@AntyKuc polecam w takie sytuacji nie przełączać się na postać, co ma skoczyć, a którąś z tych, co już przeskoczyły. Wtedy zazwyczaj ta zrypana postać się odblokowuje i skacze ( ͠° °)
@AntyKuc:
Zasadniczo zmienną odpowiadającą za to jak daleko postać może skoczyć jest siła. Postacie z wysoką wartością będą mogły wykonać dłuższy skok więc gra łatwo dobierze im scieżkę skoku na wolny obszar. Jak ma niską wartość to automatycznie dopuszczalny obszar lądowania jest mniejszy i jak znajdzie się w nim inna postać z teamu to może gra stwierdzi, że nie ma miejsca na skok.
Kolejna kwestia to obrażenia. Jeżeli skok ma się
@AntyKuc: bo coś nie działa jak powinno od któregoś patcha. Ostatnio jedyną postacią, która nie chciała skakać za resztą była u mnie Karlach z siłą 18 i featem zwiększającym zasięg skoku o 50%, więc nie ma szans, że brakowało jej zasięgu. Trzeba po prostu rozpiąć drużynę i lagującym kompanem doskoczyć ręcznie.

Przynajmniej dali to automatyczne skakanie na smyczy. Na początku wczesnego dostępu wszystkie postacie trzeba było prowadzić ręcznie przy każdym skoku