Aktywne Wpisy
supra107 +88
Anonki z 4chana odkryły bardzo ciekawą rzecz.
Za sporo mocno poprawnych politycznie gier wydanych w ostatnich czasach odpowiada ta firma:
https://sweetbabyinc.com
Pracowali między innymi przy najnowszym Spidermanie gdzie wstawki polityczne są na każdym kroku, oraz nad nadchodzącym Alan Wake 2. Ich specjalizacją jest tworzenie "inkluzyjnych i różnorodnych" fabuł. Ich klientami są między innymi EA, Ubisoft, Valve, Microsoft czy też Remedy.
Także tak wygląda obecny stan rynku gier wideo. Nie wiem co musi
Za sporo mocno poprawnych politycznie gier wydanych w ostatnich czasach odpowiada ta firma:
https://sweetbabyinc.com
Pracowali między innymi przy najnowszym Spidermanie gdzie wstawki polityczne są na każdym kroku, oraz nad nadchodzącym Alan Wake 2. Ich specjalizacją jest tworzenie "inkluzyjnych i różnorodnych" fabuł. Ich klientami są między innymi EA, Ubisoft, Valve, Microsoft czy też Remedy.
Także tak wygląda obecny stan rynku gier wideo. Nie wiem co musi
odyn88 +113
#baldursgate
Zasadniczo zmienną odpowiadającą za to jak daleko postać może skoczyć jest siła. Postacie z wysoką wartością będą mogły wykonać dłuższy skok więc gra łatwo dobierze im scieżkę skoku na wolny obszar. Jak ma niską wartość to automatycznie dopuszczalny obszar lądowania jest mniejszy i jak znajdzie się w nim inna postać z teamu to może gra stwierdzi, że nie ma miejsca na skok.
Kolejna kwestia to obrażenia. Jeżeli skok ma się
Przynajmniej dali to automatyczne skakanie na smyczy. Na początku wczesnego dostępu wszystkie postacie trzeba było prowadzić ręcznie przy każdym skoku