Wpis z mikrobloga

Kupiłem interface audio. Po roku dopiero użyłem go po raz pierwszy gdyż miałem go jako backup. Okazało się, że ma wadę. Sklep przyjął sprzęt na serwis w ramach reklamacji. Odesłał do mnie, mówiąc, że wada mieści się w granicach normy. Dla mnie wada ta sprawia, że sprzęt nie nadaje się do użytku. Chciałem wiec skorzystać z rękojmi, ale sklep mi tego odmawia mówiąc, że sprzęt jest sprawny. Co robić ? #reklamacja #gwarancja #yamaha #produkcjamuzyki
  • 7
  • Odpowiedz
@Plajsta: xD sklep nie moze Ci odmówić prawa skorzystania z rękojmi, to ustawowe prawo, przyjąć musi, ale może Ci odpisać że "wady nie stwierdzono"
Teraz to byś musiał wziąć rzeczoznawcę, który zbada sprzęt czy faktycznie jest wadliwy, bo to że tobie sie wydaje że nie działa poprawnie nie oznacza , że faktycznie tak jest i może mieści sie to w parametrach podanych przez producenta.
Ewentualnie rzecznik praw konsumenta, ale tu historia
  • Odpowiedz
@Plajsta: Dwie sprawy - jaki to sprzęt konkretnie i jak to wada bo może po prostu czepiasz się, że kupiłeś tani interfejs, który ma szumy albo przesłuchy. Wtedy to nie wina sklepu. ;)
  • Odpowiedz
  • 0
To Steinberg UR44C. Nie jest to sprzęt z najniższej półki. Oba kanały grają nierówno. Jest różnica około 2db. Nie jest też ona taka sama na szerokości całego spectrum. Low endu jest zdecydowanie mniej. Zgłośnienie jednego monitora więc nie rozwiązuje problemu. Do tego taka sama sytuacja pojawia się na słuchawkach. Robiłem cały troubleshooting i to na pewno wina interfejsu. Nie da się przez to na nim pracować. Cała panorama w bardzo dziwny nierównomierny
  • Odpowiedz
@Plajsta przecież 2db to jest w #!$%@?ę różnica co oni na tym serwisie #!$%@?. Oddaj na rękojmię ze swoimi pomiarami i z materiałem od producenta ze taki błąd występuje i mów że chcesz zwrot hajsu a sami niech się z producentem kontaktują.
  • Odpowiedz