Wpis z mikrobloga

Wywiad z Davidem Hayaterem AKA Solid Snake ;) (stary ale ciekawy wywiad, polecam nie tylko fanom #metalgearsolid )

Ile masz lat ?

- mam 30 lat, miałem 29 gdy robiłem grę.

Skąd pochodzisz ?

- urodziłem się w Santa Monica, w Kalifornii, ale wiele przeprowadzaliśmy się z rodzicami. Mieszkałem prawie wszędzie w Stanach: Colorado, Arizona, California, itd., a także w Kanadzie. Moi rodzice są Kanadyjczykami, mam podwójne obywatelstwo.

Czym się zajmujesz ?

- gram zawodowo od 10 lat. Teraz piszę oraz jestem zaangażowany w produkcję paru małych filmów.

Jak wszedłeś w ten biznes i kiedy ?

- chodziłem do szkoły teatralnej w Toronto, którą rzuciłem po pierwszym roku. Przeniosłem się do L.A. aby zacząć grać w filmach i telewizji.

Jakie są Twoje dawne projekty: gry, filmy, itp. ?

- grałem w filmie "Guyver 2, Dark Hero", produkowałem i wystąpiłem w filmie "Burn", który wygrał Slamdance Film Festival w Utah'98. Kiedy miałem 24 lata, gościnnie wystąpiłem w przedstawieniu "Major Dad", grałem ruskiego dzieciaka i miałem fajny, ruski akcent. Zauważył to ojciec Helen Hunt, Gordon. Właśnie reżyserował film animowany "Captain Planet". Wynajął mnie abym zagrał brata ruskiej dziewczyny. I po tym właśnie zacząłem podkładać głosy.

Jak to się stało, że zostałeś "głosem Snake'a" ?

- pięć lat po naborze do "Captain Planet", ta sama kobieta (Kris Zimmerman) robiła nabór aktorów do "Metal Gear Solid". Pamiętała mnie i zadzwoniła. Błyskawicznie zdałem sobie sprawę jakie to będzie extra i naprawdę chciałem dostać tą rolę. Snake był twardzielem na maxa. Zabiłby bez sekundy zastanowienia i nikomu nie pozwalał wchodzić w drogę. Ale, w odróżnieniu od wielu innych gier, był też bardzo złożonym bohaterem, wielowymiarowym. Nie podobało mu się to co robił, ale robił bo wiedział jakie to ważne.

Jak wspominasz nagrywanie swojej roli ?