Wpis z mikrobloga

Telewizor na gwarancji od czasu do czasu(nie ma reguły) zawieszał się, pojawiała się pętla samoczynnych włączeń i wyłączeń, pomagało jedynie wyłączenie z kontaktu bo nie reagował na pilota, odczekaniu i ponownym włączeniu. Nagrałem filmik z tą usterką i zgłosiłem do seriwsu gwarancyjnego. TV został zabrany, teraz ma być zwrócony jako sprawny. Powiedziano mi, że zostało zaktualizowane oprogramowanie i zrobiony reset serwisowy. Dopytywałem znajomego serwisanta i mówi, że to problem z pamięcią i jakaś płytka powinna zostać wymieniona. Być może w serwisie ten problem nawet nie wystąpił bo nie pojawia się codziennie. Jak teraz najlepiej dokumentować tą wadę jeśli znów się pojawi tak aby telewizor został skutecznie naprawiony jeśli to co zrobili nie pomoże?

#pytanie #elektronika #telewizory #gwarancja #tcl #serwis #diy #majsterkowanie #prawo
  • 7
  • Odpowiedz
@Wychwalany: No rozumiem tok myślenia ale mam od dwóch lat nowego laptopa z 3 letnią gwarancją z W11. Jestem zwykłym użytkownikiem: filmy, gry, www, muzyka. 100proc oryginalny soft, żadnego grzebania w ustawieniach czy niestandardowych działań i nie miałem przez ten czas ani jednego resetu. Wcześniej za czasów WXP nawet jeśli coś się zacięło to nie było to nie występowało to regularnie co kilka dni.
  • Odpowiedz
@rybeczka: no ale teraz już nie mam żadnego wpływu na sposób naprawy. Nawet gdybym jeszcze zadzwonił do tego serwisu. Dziadostwo. Najgorsze usterki właśnie takie gdy nie ma żadnej reguły w ich występowaniu.
  • Odpowiedz
@niedasieukryc na pewno będzie coraz gorzej chyba że aktualizacja pomogła jeśli usterka nie wystąpi w serwisie to oni nie mają prawa nic wymieniać sam taki serwis prowadzę w Krakowie
  • Odpowiedz