Wpis z mikrobloga

Reklamował ktoś blat kuchenny w #ikea?
Po dwóch latach na najdłuższym blacie wyszły mi bąble. Dwie próby reklamacji przez chat nie udały się bo konsultant się rozłączał a nie mam Ikei pod domem żeby ich odwiedzić osobiście.

Trochę sobie tego nie wyobrażam, bo nawet jak przyślą mi nową płytę to z 5stow sam stolarz będzie kosztować żeby mi ją odpowiednio dociąć, czy może ich serwis w ramach reklamacji ogarnia takie coś?
  • 3
@tryb_graficzny: W takiej sytuacji prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 22 275 00 00. Kontakt telefoniczny dostępny jest: pon-sob w godz. 08:00-19:00, nd handlowe w godz. 9:00-19:00.
@marsjanin2012 ostatecznie przyjechał rzeczoznawca z Ikea, zaakceptował wadę. Na swój koszt wymienią blat. Jeżeli nowy blat nie będzie zgadzać się kolorem z resztą blatów to wszystkie wymienią na nowe.

Zostawiam ten wpis dla potomnych jakby zastanawiali się jak działa ich serwis i czego się mogą spodziewać.