Wpis z mikrobloga

  • 0
Różne aplikacje testowałem, nie każdy kanał klatkuje. Wygląda to tak przez chwilę działa płynnie i zaczyna się zacinać obraz, dźwięk leci bez zacięć. Lista sprawdzona na telefonie i tam nie ma problemu.
  • Odpowiedz
@kolmodor: ja ci działą płynnie na telefonie to logiczne, że z listą jest ok tylko coś nie tak z chromecastem lub ustawieniami w apce. Nie wiem jakiej aplikacji używasz ale w niektórych (np. Televizo) jest opcja zmiana kodowania na sprzętowe/programowe zmień i zobacz czy jest różnica.
  • Odpowiedz
@kolmodor: na ali są napakowane listy z programami calego swiata i chromecast moze nie wytrzymuje. 2. Zrób router z telefonu i podlącz chromcasta sprawdz czy net nie blokuje.
  • Odpowiedz
W aplikacji OTT odtwórz kanał tv, następne przytrzymaj na pilocie strzałkę w prawo, pojawi sie menu Ustawienia
Potem druga opcja "Zmień kodek"
I przy "Tunelowanie ścieżki multimedialnej bezpośrednio..." zaznacz ptaszka.
Gotowe
  • Odpowiedz