Wpis z mikrobloga

@Marc838 rozważałem guilie, nawet nią jeździłem w wariancie 280km, tak samo nowe S60. Oba przy moim stylu jazdy, paliły mi średnio 13 przy spokojnej jedzie, ok 15 przy normalnej. Finalnie wziąłem V8 HEMI 500KM, który pali tyle samo, no może w trasie dużo mniej xD
  • Odpowiedz
@Marc838: jak V6 jest poza twoim zasięgiem, to jedynie zostaje Ci benzynka 2.0 w wersji 280 KM. Całkiem spoko to jedzie. Te samochody wyglądają zbyt ładnie, żeby jeździć w gnoju.
Jak całe życie jeździłeś dieslami, to po przesiadce do benki nigdy nie spojrzysz więcej na dizelka poczciwym okiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak przesiadałem się z 1.4 TDI do 3.2 Busso to był ten moment, kiedy swoje
  • Odpowiedz
@Aureilon trudno nie być zadowolonym z benzyny jeśli porównujesz takie 1,4TDI do 3.2 benzyny
To tak jakby powiedzieć że nigdy więcej nie dotkniesz benzyny, bo po przesiadce z jakiejś 1,2 benzyny przejdziesz na 1,9 TDI i widzisz dużą różnice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@JedenRabinPowieTak: nie nie! To nie chodzi tylko i wyłącznie o moc, czy osiągi ogólnie, tylko o charakterystykę pracy - tam gdzie diesel się kończy (na jakichś 3k rpm) tam benzyna dopiero zaczyna się rozkręcać i masz tą moc dostępną w szerszym zakresie obrotów. Oczywiście z samego dołu diesel ma lepszy moment, ale to nie jest coś decydującego. Kultura pracy silnika - zdecydowanie żaden diesel nie ma tutaj podjazdu do benzyn. W
  • Odpowiedz
@Aureilon No to teraz spójrz z perspektywy przeciętnego kierowcy - mu właśnie bardziej odpowiada charakterystyka diesla, tzn większy moment w najczęściej używanym zakresie obrotów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sam mam benzynę, która jest bardzo cicha nawet w porównaniu do innych silników benzynowych, choć pojemność raczej ponadprzeciętna(2,4)- tutaj racja, że komfort jest dobry

Jeździłem też trochę dieslami, teraz też mam czasem okazję pojezdzić - z mojej perspektywy praca diesla
  • Odpowiedz