Wpis z mikrobloga

Złożyłem zamówienie w sportowym sklepie internetowym z kodem rabatowym z odbiorem i płatnością w sklepie. Przy odbiorze zamówienia zapłaciłem regularną cenę za produkt. Po kontakcie mailowym dostałem taką odpowiedź: ,,Uprzejmie informuje, iż w przypadku, kiedy nie poinformuje Pan przy kasie o naliczonym w zamówieniu rabacie, pracownik nie ma wiedzy na temat wykorzystanych zniżek, ponieważ produkty są wówczas naliczane w aktualnie obowiązującej cenie.".
Co mam im na to odpowiedzieć, żeby oddali mi moją nadwyżkową kwotę tj. wartość kodu rabatowego = 50 PLN !!! ?
#scam #uokik #oszustwo #finanse
  • 2
  • Odpowiedz
@bazinga-row: tak mam takiego mejla, ale sklep twierdzi, że powinienem poinformować pracownika... Ja to tylko poinformowałem go o numerze zamówienia. Też tak mi się wydaję, że mają to w systemie i dali taką głupią odpowiedź żebym się odpi3rd0lil i nie dostał wyrównania ????
  • Odpowiedz