Wpis z mikrobloga

Ten caly "No reason speed maping 2" zapowiadal sie na fajny megawad do #doom zwlaszcza jezeli chodzi o muzyke ale sa momenty a raczej mapy gdzie jest to totalnie niegrywalne gowno tylko dla promila najlepszych graczy wyjadaczy na swiecie. Po co takie gowna tworzyc jak na minimalnym poziomie trudnosci trzeba i tak patrzec w necie jak przejsc dana bitwe bo sa tak zlozone i podstepne ze jest tylko jeden sensowny sposob zeby to zrobic?

No i ze Archville potrafia ozywiac Cyberdemony, Spidermastermaindy i inne Archville to jest hardcore ktory momentami jest nie do ogarniecia.

#gry #grykomputerowe #nosp #nosp2 #doomwads #doomwad
Pobierz pieczonyszczurz_ogniska - Ten caly "No reason speed maping 2" zapowiadal sie na fajny...
źródło: maxresdefault
  • 9
@dqdq1: Fun mi sprawili muzyka. To jest wazny element ktory jest przez ponad 90% tworcow pomijany totalnie. Tylko na zrobieniu mapy sie skupiaja. A w starszych grach muzyka to bardzo wazny a jezeli o mnie chodzi najwazniejszy element gry. Spojrz ze ludzie do dzis graja w stare Final Fantasy od IV-VI a one maja 30 lat i graja dla muzyki wlasnie.

A co do rozgrywki to masz racje. To chyba promil
@dqdq1: Moja ulubiona mapa wszechczasow jest "UAC Invasion The Supply Depot" ktora byla robiona przez 11 lat. Totalne arcydzielo. Ma setki doom cutsow wspaniala muzyke, swietny balans, jest liniowa i ma nowe potwory ale nienachalne tylko z wyczuciem dodane. Istne arcydzielo i zwyciezca Cacowards 2018. Co roku sobie ja ogrywam.