Aktywne Wpisy
dantealghieri +16
![plusikdziczku](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a8f0255e48084caa707e889ff4adfb54dd623d437c48ee268547ae7c92482a0a,q60.jpg)
plusikdziczku +218
Mmm paczka w sobotę. Za co kocham Polskę? Za InPost, za Blik, za szybki i tani internet mobilny oraz stacjonarny. Niby żadne rewolucyjne odkrycia ale sprawiają, że życie jest lepsze
#inpost
#inpost
![plusikdziczku - Mmm paczka w sobotę. Za co kocham Polskę? Za InPost, za Blik, za szyb...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/56f3c1dc396ffa6e72c9cd580cc3fac04a4691dcde3f35fa64d72e056ab77f22,w150.jpg)
źródło: Screenshot_20240629-064552_InPost Mobile
Pobierz
Tj mamy trafienie, rzucamy na damage - kto opisuje cios gracza, ja czy gracz?
Ja wiem ile stwór ma jeszcze hp i jaki to wywarło na nim efekt (no i czym w zasadzie jest), ale to gracz prowadzi postać.
Daję opisywać ostatnie i potężne ciosy, z adnotacją czy stwór przeżyje czy zginie, ale chodzi mi o takie standardowe ciosy za mały dmg
#rpg #grybezpradu #dungeonsanddragons
kto powinien opisywać?
Po prostu rzuć kostką i powiedz, że ork wyłapał 5 damage i lećcie dalej. Opisujcie tylko to co nie opisuje mechanika gry.
Takie #!$%@? dla zasady nie buduje klimatu, jedynie
Ale i tak 90% opisów powinno kończyć się na "trafiam KP 18 za 15" -> "ok / pudło". Walka w D&D i bez opisów jest już mocno rozwlekła.
@FITD: To jest domyślny sposób. HP nie określają mistycznego zapasu nadmiarowej