Wpis z mikrobloga

@Zavter: ciekawe pytanie, myślę że właściwości smaru do łańcucha są całkowicie odmienne niż do puedauf. Trzeba by było broszurki z parametrami smaru przejrzeć (gęstość i inne parametry) i podjąć decyzję. Znając życie jakiś spec od rowerów zaraz Ci poradzi. Strzelałbym że lepiej na sucho.
  • Odpowiedz
  • 0
@Socah: No właśnie z tego co mi wiadomo ten ROHLOFF to dosyć gęsty , wieć pomyślałem ze moze później było by łatwiej odkręcić jeśłi zajdzie taka potrzeba
  • Odpowiedz
@Zavter: sprawdź co masz do tych pedałów na necie i porównaj parametry, tyle. Ja się znam na smarach do innych urządzeń przemysłowych mogę tylko ogólnikowo coś powiedzieć - nie chce wprowadzać w błąd.
  • Odpowiedz
@WaveCreator: od kiedy połącznie pedał-ramie korby jest ruchome? Gwint jak najbardziej się smaruje żeby pedały się nie zapiekły, tym bardziej że są dwa różne gwinty i dokręcają się podczas jazdy.
@Zavter Jak chcesz mieć dobrze to wystarczy smar miedziany, dostępny w każdym markecie.
  • Odpowiedz
od kiedy połącznie pedał-ramie korby jest ruchome? Gwint jak najbardziej się smaruje żeby pedały się nie zapiekły, tym bardziej że są dwa różne gwinty i dokręcają się podczas jazdy.


@GrubyKociol: Kolego, polecam na spokojnie przeczytać mój komentarz bo nigdzie nie napisałem, że połączenie pedał-ramie korby jest ruchome, tylko wręcz przeciwnie - że to gwint i nie smaruje się go takim samym smarem jak ruchome połączenia.

Poza tym gdybym uważał, że nie
  • Odpowiedz