Wpis z mikrobloga

#warhammer #totalwar

Hej, nie wiem czy nie pomieszałem tagów jesli tak to nie gniewajcie się.
Pytanie: Jaką frakcję polecilibyście do poznania Total War Warhammer 2? W WH jestem trochę laikiem, mam wszystkie DLC i interesuje mnie kampania immortal empires. Wiem o High Elfach, ale jakoś mi one mega nie pasują przez taki "podniosły" styl jaki prezentują. Wiem że są mega mocni bo pograłem nimi trochę, ale chciałbym coś bardziej klimatycznego. Jakieś sugestie?
  • 8
  • Odpowiedz
@BomBom: Jaszczuroludzie bardzo dobrze się spisują w late game jeśli planujesz dłuższą rozgrywkę. Mi osobiście dużą radochę sprawiła gra leśnymi elfami ze względu na możliwość skoków po mapie do innych lasów.
  • Odpowiedz
@BomBom Osobiście polecam skavenów a najbardziej Ikita. Fajna lokalizacja startowa i fajny model gry nimi. Potężne bronię dystansowe i możliwość #!$%@? atomówkami we wroga ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
@ChochlikLucek: @Mortie88 @Patrix4146 Czytałem że Skaveni są lekko OP? Nie chciałbym mieć jakoś zbyt prosto, ale też nie grać jakimiś papierami. Ogólnie planuje długą grę, w poprzednich total warach jak rome 2 grałem do końca wiec i tutaj czegos takiego poszukuję
  • Odpowiedz
@BomBom W takim razie możesz spróbować zagrać Tomb Kingsami. Trudno mają od samego początku i dopiero w mocnym late gamie zarobki pozwalają ci na to żeby mieć na ciągle wydatki. Piraty też są ciekawi i możesz też spróbować, imperium ale mogą być trochę nudni bo to zależy czego szukasz. A co do elfów to ja osobiście nie lubię żadnych i nie pasuje mi styl grania nimi.
  • Odpowiedz
@BomBom: dopóki nie ogarniesz jak grać skavenami to nie są op, wręcz przeciwnie. Wysokie elfy są w uj łatwe w kampanii. Jaszczury są fajne, ale trzeba zaakceptować, że często walczysz niepełnymi stackami. Tomb Kings super, ale długo się do nich przyzwczajałem (przez pierwsze 30 tur nic nie robisz praktycznie). Bardzo lubiłem vampire counts, armia urozmaicona i szybko masz najlepszą jednostkę z frakcji.