Wpis z mikrobloga

@Dustaf1: @Magowie0gniaEnjoyer @Szimu cóż mam te słuchawki (airpods pro 2) od grudnia zeszłego roku, i prawdę mówiąc w tym momencie są w trakcie 2 reklamacji... 3 raz to już chyba będę żądał zwrotu hajsu bo to jakaś kpina, trzaski, czasami występowały również ( ale to z max 3- 4 razy) potrafiły się zawiesić i nie reagowały na nic, oprócz tego tryby same potrafią się wyłączyć anc-->transparenty-->brak, już nie wspominając o tym
@Szimu: no ale co ma jedno do drugiego, używasz je i tyle nie #!$%@? się z nimi i tyle... to są jednak rzeczy które rysują się od samego patrzenia zważywszy że są z polerowanego na gładko plastiku... spróbuj doczyścić tą czarną plamę a jak nie to walić to... prawda jest taka że spasowanie tego etui to kolejna komiczna kwestia i praktycznie co 2 albo trzeszczy albo haczy fun fakt: ja dbam
@Maciek952: szczerze to nie dbam o taki sprzęt, w pracy ich używam i masę opiłków do tego etui wpada i się trzyma przez magnesy, byle nie wklepali, że to z mojej winy się #!$%@?ło
@Szimu: wątpie by coś takiego wklepali Ci, moje słuchawki ( zarówno lewa i prawa ) upadła mi trochę razy, były obrypane, porysowane i przetarte z tego tez powodu, a nikt nie miał do tego tematu zastrzeżeń przy pierwszej wymianie... więc imo mówie wywal te opiłki bo faktycznie masz racje tam są magnesy i będzie git :) te słuchawki nie powinny rwać połączenia / harczeć czy tam trzeszczeć
@Szimu: nie wiem gdzie kupowałeś ale reklamując u gwaranta (apple) czyli cortland czy inny oficjalne miejsce serwisowe wystarczą dosłownie same airpodsy (case + słuchawki) i to w ramach 1 roku gwarancji dzieje się w sumie najszybciej, czyli wymieniają je na nowe (głównie same słuchawki ( czasami case)) jeżeli chcesz reklamować z tytułu rękojmii( więcej praw) w miejscu gdzie kupiłeś to wymagają całe opakowanie często( chociaż wiadomo mogłeś #!$%@?ć) i dowód zakupu,
@Magowie0gniaEnjoyer: a okej, z ładowaniem również miałem czasami problemy, ale w sumie wymienili mi słuchawki i ustały, a co do lokalizowania masz na myśli to dure pykanie(dźwięki) które ostrzegają przed zostawieniem za sobą (mi to totalnie z dupy działało) czy może faktyczne lokalizowanie w aplikacji znajdź i z dupy gps ?
@Maciek952 najpierw dostawałem ze 100 powiadomień dziennie o zgubieniu a później etui stało się kompletnie niewykrywalne w aplikacji Znajdź. Jeśli chodzi o problemy z ładowaniem to u mnie sprawa wyglądała tak, że otwierając Etui panel co wyskakuje od dołu na jaTelefonie pokazywał np naładowanie etui 70% a chwilę później powiadomienie od góry wskazywało 0% i słuchawki już się nie ładowały :P
@Magowie0gniaEnjoyer: ale faza to faktycznie #!$%@?, co do aplikacji znajdz i braku wykrywania mailem tak samo na samym początku po zakupie ale factory reset pomógł i problem nie wrócił, cóż mi jak się zjebow raz jeszcze to będę raczej za tym by mi hajs już oddali bo to jakieś żarty
@Maciek952 ja ogólnie w porównaniu do iPhona to z AirPodsow jestem bardzo zadowolony mimo że trafiły na serwis ale jeśli Apple będzie dalej nerfić ANC co aktualizacje to będę je reklamował aż mi oddadzą kasę. Jeśli tak ma wyglądac to wsparcie Apple do którego applowcy trzepią kapucyna w każdej dyskusji to nie dziwię się że nazywa się ich fanatykami xD
@Magowie0gniaEnjoyer: No właśnie ja odwrotnie miałem kiedyś długo iPhony potem przeszedłem na telefony od Google i wróciłem do iPhonów, w zasadzie z nich i macbooka jestem mega zadowolony ale jak mówisz nerfienie ANC w słuchawkach to nieśmieszny żart jest, i niespecjalnie wyglada ma to by się coś zmieniło, co so bycia fanatykiem cóż niektorzy przesadzają i wynoszą ta firmę na piedestał a ma wbrew pozorom dość sporo wad ¯\(ツ)/¯