Wpis z mikrobloga

Co robicie z klientami, którzy nie odbierają przesyłek pobraniowych. Zgodnie z prawem można ich obciążyć kwotą za przesyłkę, ale nie bardzo rozumiem, czy za wysłaną paczkę, czy również za tą powrotną?
Ktoś występował do klienta z takim roszczeniem?
#ecommerce #sklepyinternetowe #kiciochpyta
  • 4
  • Odpowiedz
@hellb0y: a to można jej wysłac przedsądowe wezwanie do zapłaty, kiedyś tak robiłem ale większośc olewała. Teraz od kazdego biorę za wysyłke trochę więcej i ta nadwyżka pokrywa mi koszty nieodebranych paczek. Tak wiec kazdy solidarnie zrzuca sie na to zebym nie byl stratny
  • Odpowiedz
  • 1
@hellb0y: uprzejma, ale stanowcza prośba o pokrycie kosztów na jakie narazili firmę, po kilku dniach wezwanie do zapłaty, zdecydowana większość płaciła, ale to zależy od grupy docelowej twoich produktów. Jeżeli nie odbierze paczki 1 raz i chce, aby wysłać ją ponownie to tylko przy przedpłacie z wliczonymi kosztami pierwotnego nadania i zwrotki.
  • Odpowiedz