Wpis z mikrobloga

Mam pytanie odnośnie pixela 7. Chodzi o brak oficjalnej dystrybucji w Polsce, w konsekwencji której było wiele ograniczeń. . Z tego co czytałem, czerwcowa aktualizacja wprowadziłą 5G i VOLTE, pytanie więc, na jakie ustępstwa jeszcze użytkownik musi iść kupując telefon? Bo jedyne co mi przychodzi jeszcze do głowy to brak gwarancji producenta, ale czy nie obejmuje mnie wtedy gwarancja sklepu? Jeżeli np. kupie pixela 7 na takim XCOMie, to w razie w będę mógł im go odesłać na gwarancje? W sensie, jak bardzo brak gwarancji producenta jest kłopotliwy?

#pixel #googlepixel #android #pytanie #telefony
  • 3
  • Odpowiedz
@Kleyio: Od Pixela 6 Google rozszerzyło wparcie gwarancyjne o inne firmy świadczące wsparcie. Także nie musisz już mieć przykładowo niemieckiego adresu by wysłać telefonu na gwarancje oficjalną drogą bo możesz też już wysłać na gwarancje bezpośrednio do jednego z takich serwisów poza Google Store. Na przykład polecam Comspot w Hamburgu gdzie wysyłasz od razu z polskiego adresu i odsyłają na ten sam adres nieodpłatnie. Ale to tylko jak kupujesz na przykład
  • Odpowiedz
Ogólnie 7 jest zajebista mimo, że brak nakładki daje taki dziwny feeling pustości. A co do zakupu polecam tylko i wyłącznie Niemiecki Amazon. Najlepsza obsługa klienta jakiej doświadczyłem, zero problemów ze zwrotem, łatwy kontakt z supportem który jest naprawdę bardzo pomocny, no i cena znacznie niższa niż w PL
  • Odpowiedz