@Leszcz_pancerny_w_rzucik_malowany: Bo najtaniej, za inne kolory trzeba dopłacać. A Polak nie po to wydaje ćwierć bańki na gablotę, by jeszcze dołożyć parę stówek by auto nie miało koloru zeschniętego gówna zmieszanego z popiołem.
@Leszcz_pancerny_w_rzucik_malowany: jak patrzę w konfiguratorze to jest zwykle z 6 odcieni szarości i ze dwa inne kolory typu wyblakła zieleń i wiśniowy (niezbyt jaskrawy aby nie dość zgorszenia)
@guardofnothingness: Imho nie najtaniej, samochody z salonu często w bazowych cenach mają też kolory, to bardziej się tyczy rynku wtórnego gdzie nikt nie ma problemu z kupnem białego, czarnego czy szarego ale są ludzie których zielony samochód odpycha.
@kokot1: Już kiedyś to opisywałem 1. Lakiery "ekologiczne" w jaskrawych kolorach są droższe w produkcji niż biały i poland color palette 2. Są droższe, bo schodzi ich mniej i w ogóle produkcję trzeba specjalnie ustawiać, taniej tłuc miliony białych (efekt skali) więc te auta są tańsze, i jaskrawe nie schodzą 3. Klienci flotowi - lwia część zbytu zwłaszcza dla niektórych marek, patrzą tylko na cenę więc patrz punkt 2. Kiedy widzieliście
Imho nie najtaniej, samochody z salonu często w bazowych cenach mają też kolory, to bardziej się tyczy rynku wtórnego gdzie nikt nie ma problemu z kupnem białego, czarnego czy szarego ale są ludzie których zielony samochód odpycha.
(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
1. Lakiery "ekologiczne" w jaskrawych kolorach są droższe w produkcji niż biały i poland color palette
2. Są droższe, bo schodzi ich mniej i w ogóle produkcję trzeba specjalnie ustawiać, taniej tłuc miliony białych (efekt skali) więc te auta są tańsze, i jaskrawe nie schodzą
3. Klienci flotowi - lwia część zbytu zwłaszcza dla niektórych marek, patrzą tylko na cenę więc patrz punkt 2. Kiedy widzieliście