#zalando Reklamuję buty na zalando po 1 msc i paru dniach chodzenia, wada ewidentna, odklejają się przednie części podeszwy w obydwu butach. Odpowiedź od zalando taka że przelali mi już kwotę 93zł (buty kosztowały w promocji 155zł) i jak chcę to mogę buty odesłać (rozumiem że więcej niż 93zł nie mają zamiaru mi zwracać). Czy w takim przypadku mogę się domagać naprawy albo wymiany butów na nowe (buty są dostępne cały czas w sprzedaży)? Co to za polityka że chcą mi zwrócić tylko część kwoty? Mogę im odesłać buty tylko kwotę za zakupy powinni zwrócić całą.
@kuba4333 jak odeślesz im buty to oddadzą ci pełną kwotę, czyli pozostałe 62 PLN. Kwota którą ci przelali jest dla ciebie na naprawę na własną rękę np. u szewca. Jeżeli chcesz pełną kwotę to odeślij im buty po prostu.
@kuba4333 dodatkowo do tego co napisały mirki - jeśli odeslesz te buty i zechcesz kupić te same, ale one są już droższe bo promka minęła to piszesz do supportu, że elo byczki proszę mi zrównać cenę z tą poprzednią i zrobią to bez większego problemu.
Reklamuję buty na zalando po 1 msc i paru dniach chodzenia, wada ewidentna, odklejają się przednie części podeszwy w obydwu butach.
Odpowiedź od zalando taka że przelali mi już kwotę 93zł (buty kosztowały w promocji 155zł) i jak chcę to mogę buty odesłać (rozumiem że więcej niż 93zł nie mają zamiaru mi zwracać).
Czy w takim przypadku mogę się domagać naprawy albo wymiany butów na nowe (buty są dostępne cały czas w sprzedaży)?
Co to za polityka że chcą mi zwrócić tylko część kwoty? Mogę im odesłać buty tylko kwotę za zakupy powinni zwrócić całą.
dałem sobie spokój, bo wyszło na to, że za buta zapłaciłem 30 zł od sztuki :D
Nie ma przepisów wymuszających na sprzedawcach wymiany, naprawy tak żeby reklamacja dalej działała?