Wpis z mikrobloga

Często na wykop wrzucane są jakieś historie o złej czy problemach z gwarancją/zwrotami.
Tym razem chciałbym pochwalić @morele_net za niespotykaną przeze mnie dotychczas sytuację.
Po roku użytkowania padł mi dysk M2. W czwartek w zeszłym tygodniu wysłałem formularz reklamacyjny do morele.net Pierwsza odpowiedź jeszcze w tym samym dniu po około godzinie, a trochę później link do wysyłana zwrotu. Wybrałem Inpost i nadanie z paczkomatu. W czwartek nadałem paczkę. Paczka zostanie odebrana przez kuriera w piątek około 12-14. Jednak już w czwartek wieczorem albo piątek rano dostałem maila że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i wysyłają nowy dysk M2. Dysk doszedł do mnie wczoraj (poniedziałek). WOW. Stary dysk jeszcze nie doszedł do morele na rozpatrzenie gwarancji a ja mam już nowy.
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją przy rozpatrywaniu gwarancji?
Czy możliwe że Morele miało wcześniej problemy z tym modelem dysków i po prostu od razu odsyłają nowy?
Tak czy tak jestem pozytywnie zaskoczony postawą przy rozpatrywaniu gwarancji.
#morele #oszukujo #afera #sklepyinternetowe #elektronika #technologia
  • 3
@Poldek0000: ;) utylizacja kosztuje

myślicie że nie każą Wam oddawać stary sprzęt z dobroci serca :P

jak zostawią Wam stary sprzęt, to Wy go wyrzucicie do śmieci, a nie dostawca.
Zobaczycie jak wprowadzą kody kreskowe na śmietniki i będą Wam liczyć każdą duperele która wyrzucacie. Nie bójcie się, ten wskaźnik śladu CO2 jaki już w bankach nam wyliczają w niedalekiej przyszłości posłuży do ustanowienia podatku za zaśmiecanie świata ;)
Witajcie w