Wpis z mikrobloga

@gedzior84: korzystasz z Chrome? Ta przeglądarka lubi "przepuszczać" takie komunikaty. Kilka lat temu miałem z tym ten sam problem. Zmieniłem przeglądarkę i jak ręką odjął.

1. Przeglądarka Samsunga + wtyczka AdGuard (jest jeszcze kilka innych wtyczek - abblocków do wyboru)
2. Kiwi Browser ma wbudowanego adblocka, ale czasami powoduje pewne problemy - nie wyświetla całych stron jakby strona była jedną wielką reklamą. Wystarczy wtedy wyłączyć adblock i odświeżyć stronę
  • Odpowiedz
  • 1
@OneNightInTokyo: Bardzo Ci dziękuję Mirosławie za Twoją odpowiedź. Tak, faktycznie dzieje sie to na Chrome, a Malwarebyte po przepuszczeniu przez skaner, nie wykryło absolutnie nic, więc wszystko sprowadza sie do tego, ze to sprawa przeglądarki. Co ciekawe, zauwazylem, ze dzieje sie to tylko gdy przeglądam Mikrobloga, bo na innych stronach tego nie zaobserwowałem. Dzi~ki raz jeszcze!
  • Odpowiedz