Wpis z mikrobloga

W piątek opłaciłem pobyt w hotelu na zaplanowanych na sierpień wakacjach, płatność przeszła i dostałem potwierdzenie.

Właśnie dostałem maila, że hotel rozpoczął anulowanie mojej rezerwacji w hotelu i mam 24h na kontakt. Zero innych informacji co jest przyczyną. Oczywiście już napisałem do obiektu jak i do Bookingu.

Cały wyjazd został podporządkowany pod ten obiekt, został wynajęty bus. Czego mogę się spodziewać? Co zrobi Booking?

#booking #hotele #wakacje #podroze
  • 5
  • Odpowiedz
@Vaas: trochę późno odpowiadam, ale... po to booking jest pośrednikiem, żeby z nim to załatwiać. Z drugiej strony z tego co piszesz to niewiele czasu minęło od rezerwacji żeby jakoś nad tym płakać.
  • Odpowiedz
@Vaas: no właśnie o to chodzi - a wiesz od kogo booking weźmie sobie różnicę?( ͡° ͜ʖ ͡°) większość problemów można na bookingu rozwiązać, w zasadzie taka jest idea pośrednika. Nie tylko agreguje oferty, ale też trzyma bat nad mało uczciwymi hotelarzami.

Bardzo często ludzie piszą, że "oni rezerwują bezpośrednio, a nie z kilkudziesięcioprocentową marżą bookingu". Raz, że często na bookingu jest taniej niż bezpośrednio, dwa, że
  • Odpowiedz